Jak potěšit puboše ;-)

19.11.2009

Přes všechny zdravotní problémy, které naší Majdě různě komplikují a ztrpčují život, ji myslím nikdo nemůže nařknout z trudomyslnosti a škarohlídství- a že by někdy opravdu důvod měla! Pokud zrovna neleží někde v nemocnici zahadičkovaná a lapající po dechu, je to jedinec na zábavu značně náročný. Soustavně vyžaduje nějaké akce- někam chodit, jezdit... Miluje kulturní akce všeho druhu- to jsme v ní asi vypěstovali my, protože zatímco ostatní děti od útlého věku pilně navštěvovaly balet, flétnu, kreslení, rytmiku... tak s Majdou se toho nedalo dělat mnoho :-(
Ale zase byla trpělivá a poměrně brzy vydržela i dlouhou dobu soustředěně sedět a pozorovat. Tak jsme začali chodit na dětská představení. Divadlo, tanec a hudba ji uchvátily.

Někdy na jaře přišel Vlk s tím, že v listopadu bude v Praze P!NK a že bychom mohli Majdě lístek koupit třeba k svátku. Madlena byla z daru nadšena. Jásala a těšila se moc.
Dnes nastal den D. Kupodivu Majda není nemocná a už nejmíň týden běsní, že se nemůže dočkat. Tentokrát padla volba na tatínka :-)) (Já byla loni na Ewě Farne- a to jsem jela až do Mladé Boleslavi, abych dušičku potěšila!  ;-) )
O2 aréna hlásí vyprodáno - po lístkách se jen zaprášilo. K vozíčkářům je O2 milostivá: Majda má  naštěstí vstupenku za korunu /platí jen doprovod/ a Vlk ukořistil poslední vozíčkářské místo.
Majda měla největší problém s tím, co si vezme na sebe. Konstalovala: "Můj šatník je opravdu v žalostném stavu. Musím to napravit. Připrav se na nakupování!!"  /to si snad dělá legraci???!!/
Nakonec se tedy přecejen něco našlo... zlila se nějakou toaletní vodou, namatlala si stíny a lesk na rty a houkla na mě: "A dohlídni na tatínka... nebo ten je schopnej si nasadit frak a cylindr..." /no jasně, tatínek koupil lupeny, a tak hold se musím smířit s tím, že půjde taky.../
Tatínek se vymydlil, oholil, navoněl.-... a neuspěl. "Co to máš za triko??!" zaúpěla Magdaléna. "Mami, jdi mu něco vybrat, nebo nejde!" /to tak! A půjdu místo něj já... Musím mu vybrat něco COOL :-) /
Ponořila jsem se to hromady triček- Vlk trval na dlouhém rukávu, čímž mi značně komplikoval situaci.
"Ať si vezme ten svetr s kapucou!" hulákala Magdaléna "To alespoň vypadá, že to nemá 100let..." /zmetek jeden povrchní !/
Vybrala jsem tatínkovi triko, které mu sice moc nevyhovovalo, ale zas byl IN a COOL v očích své kritické dcery. Tak se chvíli ošíval, ale pak vykročil- vstříc zážitkům... Vzal si foťák- možná bude i blog-fotoreportáž... :-)
Já je před půlnocí doma nečekám. PINK má jakousi předkapelu a vlastní koncert prý začne kolem 22.hodiny...

Otevřela jsem si redwine. Majda má zítra na příroďák donést nějakého hmyza k mikroskopickému zkoumání. Tak lákám octomilky...  už mám jednoho komára, ale ten prý je "moc velkej"- zadání některých domácích úkolů mě občas vyvede z míry ... :-))

12 komentářů:

Miška řekl(a)...

Přeju Majdě i Vlkovi pěknou zábavu.Ať si to užijí.
Těším se na foto reportáž :-).

Wlčice nejde mi se přihlásit sem k tobě na blg přímím odkazem z mého blogu.Nemám zaražený vstup?

Miška řekl(a)...

Tak už mi to funguje.Co to bylo nevim.

wlcice řekl(a)...

:-) Vstupy nezakazuju...i když někdy by to možná mělo své opodstatnění ;-)
Ale nedělám to...zatím :-))

Jitka Neradová řekl(a)...

Také přeji pěkně barevnou Pink. Já bych to tedy nevydýchala, není to můj šálek kávy. Viděla jsem jí dnes ve zprávách a stačilo. Před Vlkem tedy smekám. A hodně zdaru při lovu hmyzu. S vínkem to půjde jedna radost.

Anonymní řekl(a)...

Jé, to si to určitě Majda i tatínek;) skvěle užijou!!!:)

Popis oblíkání mě pobavil:)

Diny

PS: Ty tvoje ověřovací slova mi dostávaj, dneska prej: mucked .:))) No tak když si o to říkáš, posílám ti MLASK aby se ti dobře spalo, chich :))))

PS: Rum mám jen kapičku v čaji, fakt:))

wlcice řekl(a)...

Diny,
přísahám, že je to náhodný výběr- těch ověřovacích slov :-)
A jsou tu jen a jen kvůli vlezlému spamu :-(( ...ale ty vždycky vyhrábneš něco exkluzivního ;-)

Gabro řekl(a)...

Příjemnou zábavu při lovení hmyzu :-D. Komárů tu máme ještě dost, nevím, kde se berou... Tak jim dám kdyžtak adresu k vám, jo? :-) Pošlu jen ty menší...

A věřím, že si to Majda náramně užije!

Anonymní řekl(a)...

Věřím ,že si Majda koncert užila ,Wlk přežil a ty byla úspěšná v lovu hmyzu.Pavla

wlcice řekl(a)...

jasně, Wlk přežil a je pln dojmů :-))

Hmyz nepřežil, neb byl uloven k mikroskopickému zkoumání ;-)

Marci řekl(a)...

Chci fotku Vlka ...v triku s kapucí, abych věděla,co je u vás in. Ale jinak to bylo přesný, připadám si také jako "brontosaurus"...holky nechápou, že nerada nosím upnutá trika s anglickými nápisy(na prsou se mi deformují)- vždyť to se nosí

thora řekl(a)...

LOL! Hope you didn't have too much red wine and that both Mr. Vlk and your daughter enjoyed Pink. We've seen her in August (or July) in Dortmund and the show was quite good.

Andrea řekl(a)...

ha, ha, ha..co bych daka za to vidět michala v tom cool obleku..k němu mi sedí zelený parker:-)Jinak ti věřím, že redwine sis užila víc než pink...nebylo by tp pro mě:-) al je dobře, že má Majda kultůůru..