První letošní BAROVÁNÍ


17.1.2014

 V Malostravské besedě v pátek večer opět vyprodáno a dobře naladěno :-)

Hned úvodní scénka tedy nebyla úplně pozitivní- jakési dámy ve věku našich rodičů došly k názoru, že budou sedět u našeho stolečku. Cedulky s popisky odhodily a sedly si tam. Slušná domluva s nimi nebyla, tak jsme pak diskutovali nad tím, jak s takovými lidmi pracovat. Vyžadují úctu, ale sami žádná pravidla nehodlají akceptovat... Jsme v právu proto, že jsme starší... jejda, jen do toho za nějaký čas taky nesklouznout!!! ;-)


Večer byl klasicky plný zábavy a zajímavých hostů. Pro mě i večer strávený ve společnosti milých přátel.

Sandra děkovala písní svému příteli za první společně prožitý rok :-), což strhlo úplnou lavinu a děkovali si všichni navzájem, no a ti, kteří zrovna neměli zač děkovat, tak se snažili své city nedat najevo ;-)




Díky za všechny ty barovací stálice, které každý improvečer promění v neopakovatelný hudební zážitek!

- skláním se před Věrou Nerušilovou - její vitalitou a ročníkem narození- to je prostě přírodní úkaz!! ;-)

- obdivuju mladé, šikovné a talentované- Míšu Doubravovou, Štěpána Kloučka, Brigitu Cmuntovou, Viléma Postráneckého a jeho schopnost vytvořit kdejaký zvuk bez nástrojů




-  hltám geniální hudebníky- Vaška Tobrmana, Petra Zimáka, Jana Kareze, Jakuba Přibyla a mnohé další, kteří jentakzfleku zahrají v podstatě cokoli;

- pokaždé se těším na vtipné glosy Filipa Rajmonta

- nechápu, kde Sandra Nováková bere pravidelně čas na organizaci takového večera

- mám ráda náhodná seskupení na jevišti, kdy ani sami interpreti netuší, jak výstup dopadne

- zjistila jsem, že i večery bez celebrit zvučných jmen mohou patřit mezi ty nejvydařenější

- baví mě, tipovat si, kdo asi ten večer bude vystupovat a sjíždět webové stránky svých oblíbenců, zda na ten večer už nemají nějaký program- a oni často překvapí tím, že druhou polovinu Barování ještě stihnou!

- poslední měsíce jsem skoro závislá na zpěvu Lenky Nové a Ondřeje Rumla ;-) 

- vadí mi v tom těsném prostoru sedět poblíž lidí, kteří se přišli jen podívat, jak vypadají herci/zpěváci ve skutečnosti a celý večer kouří jednu cigaretu za druhou a halsitě komentují, jak kdo vypadá a nedělá jim problém v půlce písničky se zvednout a lézt přes všechny ostatní, aby si došli k baru pro pití

- mám ráda naše pobarovací besedy, kdy se nám nechce domů ani 2hodiny po půlnoci a připadám si, jak za dávných studentských časů

- oceňuji, že nikdo z fotících neprodává fotky bulváru a respektuje se soukromí účinkujících, že fotit kdo a s kým a kde - to se prostě v MB nedělá

- usmívám se, když se mi známí a kamarádi nechápavě kroutí hlavou: "co na tom pořád mám a že mě to ještě baví" :-)

- tetelím se blahem, že už teď mám lístky na únorový barovací díl (děkuju, Maríno!)

- a všem organizátorům a účinkujícím opět děkuju!!!

... a takhle to vypadá, když se řekne: "a teď bude poslední píseň oficiální části večera" :-)





5 komentářů:

Lukáš řekl(a)...

Kde se prosím barování konají a kde se dají sehnat lístky?

Anonymní řekl(a)...

Lukáši, vy jste nečetl mou knihu "Zbytečné otázky v kriminalistice" ?

wlcice řekl(a)...

:-)
Malostranská beseda je naším barovacím stánkem :-)Lístky přímo tam- nebo přes můj neoblíbený Ticketstream
http://malostranska-beseda.cz/cs/klub/program/v-nejblizsi-dobe.html

Anonymní řekl(a)...

Jak to, že máte rezervaci u stolu?:-) Už jste taky kuliši? :-)) Sehnat lístky není vůbec jednoduché, k prodeji na pokladně jich mají pouhých 35! A sehnat místo k sezení je už vůbec boj, myslím, že by tohle měli nějak líp promyslet. Šárka

Lucka řekl(a)...

krásné :)