Debata o filmech

11.4.2014

Jsem strašně špatný filmový divák. Pokud mám film vidět od začátku do konce v klidu, musím jít do kina. Doma nejsem schopná vydržet u filmu sedět a jen hledět. Obvykle si k TV beru nějakou práci- takže rozptýlení zaručeno- a když ne, tak se z polohy vsedě pomalu kácím do polohy vleže- no a to mám šanci vidět ledatak úvodní- a pak až závěrečné titulky.

Tudíž na každé sledování filmu se chystám- tedy studuju, jestli vůbec stojí zato se snažit zhlédnout ho celý :-) Na databázi filmů ČSFD nedám dopustit! .-)

Dnes u večeře proběhla zajímavá scénka :-)

Wlk: "Maťo, dělej, jez. Od osmi dávají pěkný film o nějakém delfínkovi, co měl pochroumanou ploutvičku... jestli se chceš dívat"

Maťa: "To jakože byl hendikepovanej?"

Wlk: "No, asi jo ..."

Maťa: "A kolik to má procent?"

Já: "Cože? Procent? Ty sleduješ procenta u filmů?"

Maťa: "No jasně. Víš, že existuje film, kterej dostal jen 4%?"

Já: "No to tedy nevím. To už je snad lepší dívat se z okna než na takový film"

Maťa: "Nejlepší je Forrest Gump a Rain Man, to je skoro za 100%"

Já: "Prosímtě, kam na to chodíš???"

MaŤa: "Tááák, zajímám se..."

...konec debaty...

Závěrem: Mám štěstí, že jsem ten čtyřprocentní film neznala- a naopak oba zmiňované viděla- jinak tedy nevím, jak hluboko bych klesla ;-)


5 komentářů:

Jitka Neradová řekl(a)...

Čtyřprocentní film může mít i jiné, zajímavé konotace. Stejně, jak hluboko jsem klesla, pobavila jsem se při Vašem filmovém okénku. Zdá se, že nám v Martince vyrůstá nová Mirka Spáčilová:-)

Anonymní řekl(a)...

71%... To jde :-)

wlcice řekl(a)...

Jo, s tím jsem Martinu povzbuzovala v koupelně ke zrychlení očistných procesů: "Dělej, má to 71%, to by stálo za vidění :-)) "

Šla se dívat, ale po 21.h. odpadla, takže procenta taky nejsou všechno :-))

Anežka řekl(a)...

Martinka má přehled, ale především její argumentace mne pořád dostává. :-) Zdravíme WLKY!!

Liška řekl(a)...

Nejhorší film všech dob je prý
Plan 9 from Outer Space.

A je dobrý se na něj podívat! Je to k sežrání - například pilotní kabina je znázorněna tak, že na dvou štokrlatech sedí dva muži,třesou se (jako že se letadlo třese) a za nimi je starej závěs.
A to je celá pilotní kabina :-) Nechybí ani zombie.