Číslovky na narozeninovém přání

13.9. 2014

Patřím mezi skupinu lidí, které stále těší, když ve svém kaslíku naleznou krom otravných reklamních letáků a složenek papírový dopis či přání. Sama papírové pozdravy a přání ještě docela často posílám.
Při nákupu referuju ty bez předtištěných frází a a rýmovaček stylu
"že se dnes tvůj svátek slaví- přejeme ti hodně zdraví"
... to mi vstávají vlasy hrůzou!
Nemusím k narozeninám nikomu posílat přání, na němž je ve zlatě a maxivelikosti vyvedná číslovka symbolizující jeho věk... předpokládám, že zatím všichni moji kamarádi evidují, kolik jim je let.
Originální přání s osobními vzkazy si naopak schovávám.

Martina si přáníčka vyrábí sama. Nápadů má spoustu, originalita jí taky nechybí. Stále jede na vlně narozeninových mejdanů, které pořádají spolužáci.
Vedu ji k tomu, že dárkem by rozhodně neměl být předmět, který mi doma už nějakou dobu překáží - a nebo něco, co koupím jentak bez rozmyslu. Při koupi by měla přemýšlet, k čemu dotyčnému věc bude, až ji doma rozbalí. Martina bere úkol zodpovědně. V pátek byla pozvána na oslavu narozenin svých spolužaček-dvojčat. Dárek jsme spolu nachystaly, zabalily - a Martina pro každou vyrobila přáníčko. Jedna sbírá slony- měla na přáníčku slona, druhá ráda papoušky,  a tak se z jejího přáníčka poočku díval modrý papoušek. Zaujaly mě  číslovky, které měla namalovaná zvířata na hlavě. jedna byla 13 a druhá 14. Trochu mě to zarazilo- dvojčata - stejně stará jako Martina- a každá má jiné číslo...

 "Proč tam mají ta čísla? Tolik jim přece není... a ještě každá jiné???", ptám se autorky.
"No já jim tam napsala čísla, jaká mají v třídnici v seznamu podle abecedy", zdůvodnila své počínání Martina.
"Tak to je dost originální přání- mají to i s hlavolamem...", konstatovala jsem.

Nakonec autorka dospěla k názoru, že by tu skrytou symboliku čísel oslavenkyně asi opravdu nerozluštily, a čísla přemalovala na věkvystihující jedenáctku :-)

 

4 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Moc pěkné a originální, je šikovná:-)

Lucka řekl(a)...

Martinka je prostě originál.

Doposud jsem se smála školním historkám.

Musím říct, že mě humor začíná přecházet.

Anonymní řekl(a)...

Martinka je originální, to se musí nechat! A jak dopadla její oslava narozenin a morčecí dort? Věrná čtenářka Petra.

Anonymní řekl(a)...

Ano ano, také jsem stále vyhlížela naporcovaný morčecí dort :-). Jinak dětská logika mě nepřestává překvapovat, udivovat a fascinovat. Mé děti(bohužel) nejsou moc kreslicí, ale když už, tak se to podobnou symbolikou jen hemží! Eliška (čtenářka)