Můj romantický příběh od Bezručů

3.11.2014

Ve vyprodaném Divadle v Celetné se všichni těšili na "Můj romantický příběh" skotského autora D.C.Jacksona v podání ostravských Bezručů.

Hra ze současnosti- vztahová záležitost- žít jako singels? Kde se výhody neomezené svobody stávají nevýhodnými? Co vlastně od života chceme? A co jsme ochotni mu dát? Spousta zajímavých dialogů- byť prošpikovaných poněkud jadrnými výrazy.

Hlavním hrdinům - Tomovi a Amy- je lehce přes třicet a oba jsou stále nezadaní. Na jednom večírku se pod vlivem  alkoholu sblíží. Ani jeden z nich si ovšem není jist, že "je to ten pravý".

Děj je podán střídavě z pohledu obou hlavních hrdinů- a jak to tak bývá- ne vždy vnímá partner tutéž věc stejně jako my.

Skvělé herecké výkony- ten Terezy Vilišové byl dokonce oceněn cenou Thálie 2013.

Konec prozrazovat nelze, snad jen že generaci třicátníků lze vnímat i jako generaci singels, která se nehrne  do uzavírání sňatků a rodičovské  povinnosti často odkládá tak, až k nim nakonec ani nedojde. Zajímavé zamyšlení nad spoustou věcí, které souvisejí s partnerským soužitím.

Hra poněkud odlišná od syrových bezručovkcýh dramat, nicméně zajímavá a  svým způsobem taky hodně krutá a drsná.



1 komentář:

klára řekl(a)...

byla jsem na bezručích taky,moc se mi to libilo,i jsem vas videla...mejte se fajn,klara