Sedm pádů

4.2.2015


Včerejšek byl náročný den. Tušila jsem to, a tak jsem na to myslela s předstihem. 
Totiž... kdyby existovalo kdyby i v reálu, slavila by naše Majda osmnáctiny. Jenže ono kdyby neexistuje- je to jen gramatický jev, a tak nebylo co slavit. Vzpomínky byly ten den otravnější než kdy jindy. 
Od rána jsem si snad stokrát říkala na nejrůznější povzdechy kolegů a známých: "No, tohle bych taky chtěla řešit..." - a měla jsem tím na mysli třeba i to, že bych si nechala vynadat o šéfa, odřít auto a čekat 2hodiny na policajty, vybrat dárek pro tchýni a následně s ní strávit víkend... cokoli bych zvládla pořešit a přijmout s větší elegancí než to, co jsem měla na svém soukromém programu.

Pro tyto případy ordinuju zážitkovou terapii (= jedna akce stíhá druhou). Je to zkrátka ze zdravotních důvodů. 

Tato akce v plánu nebyla. V pondělí večer mi ale kamarádka řekla, že by ráda šla na Marka Taclíka do Malostranské besedy, ale že se jí samotné nechce. Sláva internetu a sociálním sítím zvlášť. Ne že bych chtěla sezvat 60lidí k nám domů na mejdan ;-), ale na organizování společných akcí je to ideální způsob.  Nakonec nás šla celé tlupa a bylo to moc fajn. 

Po delší pauze se do Besedy vrátil pořad  "7pádů Honzy Dědka". 
(Jsou to ale paradoxy... přesně před 3lety jsme  na tomto pořadu byli právě s Majdou. Po třech letech jsme skoro na den přesně seděli na stejných místech- což jsem evidovala samozřejmě jen já a vydržela jsem tím nikoho neotravovat  :-) )


  
Pořad založený na několika hostech, kteří díky rozdílným profesím předvedou zajímavou mozaiku vyprávění a improvizace. Cílem bylo pobavit se- což se vydařilo asitak na 150% :-)


Idol Marek Taclík- v poslední době hojně obsazovaný herec-  nezklamal, přestože bylo vidět, že je unavený, byl příjemným a vtipným společníkem; 
Objev loňského roku na scéně pěvecké- Elis- byla při rozhovoru  lehce rozpačitá, ale zpívala krásně. Robert Záruba čili chodící hokejová encyklopedie  - ví naprosto přesně kdy a kde se za posledních 50let  který hokejový zápas hrál, hbitě vždy doplní kdo a ve které minutě střelil gól... neuvěřitelné- hokejový autista mi připadalo celkem trefné označení :-) 


 Posledním hostem byla Adéla Banášová. 

 

Tohle jméno mi neříkalo vůbec nic. Jen jsem postřehla, že moderovala nějakou soutěž- ale nic víc. Blonďatá Slovenka mě ohromila svou pohotovostí, smyslem pro humor a všeobecným přehledem. Zasmála se od srdce i Taclíkovu vtipu, že "Slovensko není národ, pouze nálada" a zdatně vykrývala všechny slovní smeče soupeřů.

Takže z obávaného večera se stal nakonec večer velmi příjemný.... všechno je vždy otázkou volby. Naštěstí byla tentokrát správná.

3 komentáře:

msedlakova řekl(a)...

Marka Taclíka mám také ráda.
Neodolatelně namluvil kocoura z jedné reklamy na banku.

Míša z Plzně

Ivča řekl(a)...

Adéla Banášová je výborná slovenská moderátorka. Sleduji jí již delší dobu a pokud si najdete chvilku, tak na stanici TA3 má svůj pořad "Trochu inak" plný milého a chytrého humoru. Dovoluji si vložit odkaz pro inspiraci :-)http://www.ta3.com/publicistika/223/trochu-inak-v-snd-s-adelou-banasovou.html

thora řekl(a)...

Isn't Czech language the only one with "sedm pádů"?

I have stopped using words like "what if" or "if only" which of course doesn't mean that they spook in my head from time to time. You did well to do something extraordinary on that day.

Take care and greetings from Dortmund.