AUTOautoportrét


16.10. 2008 - 31.den 365

V P 365 by se autor měl 1x za měsíc odtajnit... no, takže dnes je den D! Pokusila jsem se vyrobit AUTOautoportrét :-) uměleckou hodnotu tato fotka rozhodně nemá, ale zato mi zabralo celý den vymýšlení, cobych a jakbych ... A protože už v P 365 "jedu" měsíc, tak bych asi měla napsat, že děkuju Diny, že mě vůbec na tuto myšlenku přivedla, zbrouzdala jsem díky ní mnoho blogů a viděla spoustu krásných fotek, přečetla hafo krásných textů- poetických, smutných, humorných a hlavně lidských! ...
P 365 mě obohatil o několik věcí: 1. dělám si sama svoje www, což by mě ještě v létě ANI NENAPADLO!! /jsem čiště humanistického zaměření, s PC kamarádím pouze díky mailu :-)/ , 2. poznala jsem několik virtuálních postav, které by rozhodně stály za "zhmotnění", 3.denně beru foťák a určitě se dívám na svět očima otevřenýma víc než kdykoli předtím :-)) , 4. píšu!! Moji kamarádi, známí... čekají na mail i týdny, ale tenhle "365 deník" píšu opravdu poctivě- denně!! Za P 365 díky, bezva nápad, skvělá myšlenka... snad to vydržím ;-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

určitě to vydržíš...já jsem ráda,že jsme se díky tomu našly..vy moje blogspřízněné duše...mimochodem,moc ti to sluší.. :).Marcela