Dopravní hřiště



18.10. 2008 - 33.den 365

Sobotní den mívám ve znamení domácích prací- respektive: likvidování restů, které se tu během všedních dní nashromáždí ani nevím jak. Dopoledne jsem tedy strávila kmitáním mezi klasickými atrakcemi jakými bezpochyby jsou pračka- sporák- lux ... Odpoledne jsme tatínka pustily na ryby a my "dámská sekce" jsme se vydaly na nové dopravní hřiště. Bylo krásně- na to, že se říjen přehoupl do své 2.poloviny, až neuvěřitelně krásně - teplo, slunečno. Dopravní hřiště je nové a luxusní! Perfektně vybavené nejrůznějšími dopravními prostředky, mají tam i označený železniční přejezd, kruhový objezd a moje holky byly úplně na větvi z miničerpací stanice Shell. Dneska navíc dětem zajistili program skuteční policajti- soutěže, odměny... Celé odpoledne doprovázela z repráků hudba :-) takové ty šílené úpravy a remixy dávných hitů, ale i nová- originální tvorba- text "... potkal jsem tě na šťastné planetě, máš nejhezčí zadek na světě..." zpíval nevímkdo, ale v hlavě mi zní docela intenzivně :-))
Martina jezdila jako divoch a u svačiny mi povídá: "Mami, tam na přejezdu svítila červená tak dlouho, že jsem se na to vyprdla a jela dál..." - no jistě, nač ztrácet čas čekáním na zelenou...




Žádné komentáře: