Narozeniny


30.9. 2008 - 15.den

Dostala jsem nový foťák! Důvody jsou dva: 1. ten můj starý se mi rozbil v polovině naší dovolené- lepší termín si vybrat nemohl :-( a za 2. dneska mám narozeniny. Z toho už takovou radost nemám, protože obrazně řečeno- mám na krku + + + + . :-)
Každopádně se těším, že od října budou fotky P365 technicky kvalitní! :-)


Toto je originální přáníčko, které mi nakreslila naše Majda (11let). Libuje si v kreslení vtipných komiksů. Text přáníčka vychází ze skutečnosti, že denně všechno všem musím neustále opakovat a stejně se chovají, jakobych nic neřekla. Mám si povšimnout, jak poslouchá Mr. Vlček (= tatínek), že zvedá nohu stejně jako Markulka (=já) :-)


1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

No tak už jsem se dočetla, tak ještě jednou Hepy Birsdej:)))

Krásný obrázek ti namalovala Majda, je vidět, že máš rodinku pod palcem a všichni to ví:))))

Diny