Máma, táta a kabelka

7.11. 2008 - 53.den 365

Obrázek namalovala Martina (4) během mého "úředního jednání". Je to "máma - tedy jako JÁ! :-)) a táta" Normálně se sama sobě nijak zvlášť nelíbím, ale tady jsem prostě kus :-) Obrázek je namalován na kusu nějakého papíru, který už byl 1x použit, ale já si ho přesto schovám. Líbí se mi, že nás Martinka vidí s úsměvěm na tváři, i když někdy máme k úsměvu daleko...





Bez pastelek v kabelce nevycházím :-) Jsem vycvičená od Majdy, kdy jsme v čekárnách lékařů strávily nespočetně hodin a já se snažila ji nějak zabavit. Mně kdyby někdo přepadl a prohledal mi kabelku, odhodí ji a uteče, neb dle obsahu torny logicky vyvodí, že jestli mi něco chybí, pak je to jistě duševní zdraví :-) Přes bločky, bonbony, barevné tužky, razítka, letáky z obchodů, drobné hračky a něco k snědku, tam samozřejmě nosím i věci nezbytné: doklady a peněženku, kterou obtížně hledám i já, když ji potřebuju; mobil, který obvykle dozvoní dříve, než jej stačím vylovit...
Jsem ráda, že se zase vrátila móda velkých kabel- konečně jsme zase po letech IN :-) No, ale uznejte, že tolik věcí se zkrátka do úhledné minikabelky sbalit nedá.

Žádné komentáře: