ZOOezie



19.11. 2008 - 65.den 365




Včera večer jsem s Majdou absolvovala "premiéru" :-) Majda se v rámci svého dramatického kroužku zúčastnila projektu "V zrnku písku vidět svět"- tedy pořad plný básniček a textů. Mně se moc líbil ten název "ZOOezie". vystihoval totiž vše- recitované básně a texty byly věnované VÝHRADNĚ zvířatům. Prima nápad!
Děti to měly krásně připravené, opravdu jsem se bavila :-)

Vyfotila jsem si pár "důležitostí":

1/ Program- ten by mohl posloužit jako inspirace na dlouhé zimní večery- texty jsou opravdu líbivé a vtipné.
Snažila jsem se natočit i video, ale podařilo se mi jej natočit "naležato" (... Je to nějaký rozbitý... :-)), a tak tady můj IT bojuje, aby to upravil a lidi při sledování nemuseli otáčet monitor, či vyvracet hlavu :-) Snad se podaří a dám vám také nahlédnout :-)

Součástí večera byla i tombola. Hlavní cena = 3 krmítka pro ptáky. Jedno jsme si Majdou vyhlídly - takový "altánek". No to jsme ale samozřejmě nevyhrály :-( Štěstí se na nás- konkrétně na MĚ! - usmálo v podobě dřevěného domečku s otvíracími vrátky. Vrátka otevřete a KUK! vyletí na vás gumová ještěrka. Jsem vděčný divák- lekla jsem se :-)

2/ Majdu jsem vyblejskla, když za potlesku opouštěla jeviště. Výraz ve tváři myslím mluví za vše- byla šťastná...

Tak tady je slíbený videozáznam z celé akce. Omluvte prosím sníženou kvalitu všeho, je způsobena mými technickými (ne)dovednostmi (natáčela jsem jen na foťák) ;-)




1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem tak přemýšlela ,o čem ta báseň asi bude.Nezklamal mě instinkt..je to nakažlivý,tuhle jsem koukala v prodejně po dvou krásných kočkách,jak se k sobě tulí.
Majda je hvězda...to je jasný,moc jí gratulujeme a tobě Wlčice k skvělý dceři...M