Hasiči v akci


24.11. 2008 - 70.den 365

Při pohledu na kalendář je jasné, že přesně za měsíc jsou tu Vánoce!
Ráno jsem rozvezla děti do škol(ek) a vydala se na obhlídku krámů- jentak pro inspiraci, žádný konkrétní cíl jsem neměla. Tento průzkum mi zabral celé dopoledne a moc úspěšný nebyl. Víceméně jsme pokoupila pár drobností a taky materiál na výrobu adventního věnce, který už by měl v neděli trůnit na stole...

Cestou z města jsem zas musel aposbírat děti ze školských zařízení a při odjezdu od školky se nám naskytl tento pohled, doprovázený klasickou zvukovou kulisou "HOOO-ŘÍÍÍ!"



Nevíme, co se kde dělo, ale v ulici za sebou stojí 5 velkých hasičských vozů, podle chaotického pobíhání obyvetel dlouhého paneláku jsem usoudila, že to asi nebude cvičný poplach a radši s dětmi urychleně vyklidila pole. Kouř se ale nikde nevalil, tak nevíme, co se dělo... nic tak významného, aby o tom psali v novinách.


Žádné komentáře: