Hot Stones

25.11. 2008 - 71.den 365

Text k dnešní fotce dopíšu až zítra, neb na mě hupla nějaká choroba, je mi zzzima a hlavu mám dutější než obvykle :-( U dr. jsem nafasovala ATB + další pochutiny a doufám, že bacily přemůžu dříve než ony mne ;-) Po zaplacení všech poplatků jsem o 300K lehčí a už aby to zabralo...

Takže- copak je na obrázku - a k čemu se to používá?




Ano! Marcela suverénně poznala lávové kameny.

Jsou tmavě šedé, po použití oleje krásně lesklé, černé a hladké. Dovážejí se mimo jiné z Havaje, kde se tento čedič lávového původu ručně sbírá a opracovává vodou. K masážím jsou lávové kameny vhodné jednak kvůli tomu, že dlouho drží teplo, jednak pro svoje léčivé vyzařování - mají vysokou energetickou vibraci.


Relaxační procedury jsou v módě, všichni pod vlivem reklamy touží být mladí, krásní a úspěšní až do smrti :-), a tak jsem to taky zkusila!
K narozeninám jsem totiž dostala spoustu originálních darů a jedním z nich byl i poukaz na masáž lávovými kameny.

Masáž má pomoci odstranit ztuhlé svaly, stres a nervozitu...zkrátka má člověku dělat nejlíp jak to jde. Slečna masérka byla velmi příjemná a vzdělaná osoba, kameny nahřála ve speciálním hrnci na cca 50°C a různě mi s nimi kroužila po zádech. bylo to moc příjemné, na závěr procedury mi je vyskládala podél páteře a já měla pocit, že už ani neodejdu. V místnosti byla skrotma, hrála relaxační hudba, my jsme si se slečnou povídaly o všemmožném a půlhodina utekla jak voda.
Ale to nevadí, mám totiž ještě jednu kúru ;-) , takžese můžu těšit 9.12. na 2.díl ! :-)
Jako tip na vánoční dárek mohu doporučit!






5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

myslím,že jsou to lávové kameny a přikládají se nahřáté na určité body na tělo k prohřátí a prokrvení ...a nebo si holkám sebrala lentilky:) trochu je ocucala:) od barviček :)a toto vzniklo...že by???

Anonymní řekl(a)...

chybí podpis..samozdřejmě já..kdo to je???

wlcice řekl(a)...

Nojo, ty jsi světačka, i když "anonymní"! jsou to lávové kameny! :-)... ale lentilky této velikosti by taky nebyly od věci ... :-)

>>-sipka--> řekl(a)...

mno, něco jako šutr mě napadlo, ale pak jsem to pro jednoduchost zavrhla a začala jsem zahánět dotěrnou nechutnou myšlenku, že je to cosi ocucaného (podobný směr, jako ty lentilky)...

Takže masážička? Hmm, ty jsi ale hýčkaná osůbka, to já, když si chci nahřát záda, napustím si horkou vodu do termoforu a lehnu si na něj.

Anonymní řekl(a)...

hurááááááááááá jsem vyhrála...já chodím jen na masáž.. M