KOLOautomat


27.11. 2008 - 73.den 365

Jízda autem po Praze není nic moc zážitek. Většinou vám přeprava z bodu A do bodu B zabere stejně času, jakobyste jeli třeba 100Km za Prahu. Někteří lidé se už v autě naučili žít. Moje kamarádka automaticky počítá s tím, že do práce jede hodinu- a tak si do auta bere snídani, na křižovatce dostane místní noviny, v koloně se stihne i nalíčit, vyřídí potřebné telefonáty. O nějaké plynulé jízdě totiž nemůže být řeč. Je to spíš styk " kroksun krok"- čili řadíme 1 maximálně 2 :-(
Pokud člověk nepřepravuje nějaký neskladný a objemný náklad, určitě se vyplatí použít MHD, a pro ty, kteří chtějí k pohybu po městě přidat i vlastní pohon, se nabízejí takovéto koloautomaty. Tenhle jsem objevila v Karlíně. Půjčíte si za nějaký peníz kolo, dojedete, kam je třeba - a tam jej zase do jiného stojanu vrátíte ;-)



4 komentáře:

>>-sipka--> řekl(a)...

Po cestě běžel netřesk. Pomalu a opatrně, aby sebou netřesk. Na tomhle kole bych sebou třeskla na 90%. I kdybych jela pomalu a opatrně.

(jinak první dvě věty jsou verš ze Čtyřlístku. Už drahně let ho nosím v paměti)

Marci řekl(a)...

Teda,co ty všechno neobjevíš.Vím,že v cizině to funguje,ale u nás???nejde mi nebýt anonym...já chudák...Marcela

Marci řekl(a)...

já to dokázala...hurá

Daniela řekl(a)...

Ty jo, to je dobrý.