Ordinujeme i dálkově

21.11. 2008 - 67.den z 365

Připomíná vám tenhle rádoby bezbariérový nájezd spíše sjezdovku? Nejste daleko od pravdy. Pokud si někdo z tvůrců tohoto betonového monumentu snad myslel, že tak zpřístupní toto zdravotnické zařízení i vozíčkářům, pak bych ho s chutí nechala pár vozíčkářů vytlačit nahoru ke vstupním dveřím.
Povinným očkováním na TBC projde snad každé miminko už v porodnici. Takže s tímto nájezdem zápasí i maminy s kočárky, které musejí absolvovat povinnou kontrolu. Majda musela ve svých 11letech na povinné přeočkování. No a elektrický vozík sklon tohoto nájezd opravdu nezdolá... takže jsem si poradila po svém.
Majdino oočkované rameno jsem prostě vyfotila, jizvu změřila a bylo.



Sestra z kalmetizace nevěřila. Pravila, že jsem důvtipná!

No to jo. Jak bych ji tam asi táhla?? Kdybych nebyla "důvtipná" :-) , asi už bych byla mrtvá, protože takových "špeků" potkávám ročně desítky :-(

Zakládám rubriku "Bariéry kolem nás" , nechť se osoby povolané chytí za nos ;-)

6 komentářů:

>>-sipka--> řekl(a)...

obsahem neveselý článek nutící k zamyšlení, ale já se u něj zasmála, důvtipo důvtipná velmi vzácná;
rychla.sipka

Anonymní řekl(a)...

jsi prostě jednička,to já bych se hádala a musela by sestra za Niky do auta M

Daniela řekl(a)...

Ty jo, to je nápad. Díky za inspiraci, třeba se to bude hodit.

wlcice řekl(a)...

No, Marci, očkování proběhlo přesně tak, jak říkáš :-) Sestra šla do auta, ale to bylo teplo a Majda měla jen triko, teď, když napadl sníh, nevím, jak bych ty vrstvy rozkrývala...tak mě napadlo toto ;-) já jen nechápu, proč zrovna tohle oddělení musí být v těch nejšílenějších prostorách. Vždyť i ty maminky mají co dělat s těmi kočárky je vytlačit a pak se vytočit...

Anonymní řekl(a)...

Teda, kdyby to nebylo k pláči, je to k smíchu...

Jinak díky za tip, na blog si dám také pár chuťovek, nejlepší je náš sociální odbor, kde se řeší tělesně postižení s několikery schody a není šance na nájezd, na nic. Chystám se tam, vyfotím. Nechápu!!!

MInule jsem se tam bezmocí rozbrečela, ale takovou radost jim už neudělám (šla jsem si pro průkaz ZTP/P - samo o sobě stresující, takové potvrzení toho všeho...), Káju v Ergu, Klárku v kočárku - strašný...musela jsem prosit cizího dělníka na ulici (zrovna je rozkopaná Americká v Plzni), aby mi pomohlo nahoru a pak zase někoho jinýho v budově aby mi pomohl dolů...a to v ten samý den 2x...)

Diny

Daniela řekl(a)...

Teda holky, to je děs. Já musím říct, že u nás už dost věcí funguje bezbariérově. Ale, taky ne všude - viz. naše slavná VZP.

Musíme o tom mluvit, upozorňovat, snažit se to změnit.

Hodně sil pro všechny, kamarádky moje internetový.