Besídka

10.12. 2008 - 86.den z 365

Dnešní den byl ve znamení šílenství. Způsobila jej samozřejmě časová tíseň a množství několika různorodých úkolů, které jsme musela v daném časovém limitu splnit - odvézt děti, pak práce, mezitím vyrobit masku pro Martinku, která má odpoledne besídku a hraje veverku- ocas mi tedy dal zabrat!! ... chvílemi mě popadalo opravdové zoufalství, že se všichni smluvili... Do toho volala Majda ze školy, že ji strašně bolí záda a že chce domů do postele- no, lepší zprávu jsem nemohla dostat.
Besídka vypukla v 16hodin. Děti se proměnily ve zvířátka a pohádka o "Vánočním stromečku" mohla začít.



Tady je veverka Máťa, která se nechtěla vůbec fotit, ale chtěla se mazlit. Jenže díky mohutnému ocasu si nemohla vlézt na klín a kvůli veverčímu make-upu se nemohla lísat- a to ji rozladilo :-(
Takže zde je veverka s nataženým pyskem ;-)


Zvířátka prosila stromeček, aby je schoval před zimou ...






Maminky dodaly cukroví, děti si vyměnily dárečky a za hodinku bylo po všem. Bylo to příjemné posezení, jen ty přípravy kdyby mohly nebýt...




DODATEK 17.12. : Zvídaví komentátoři mne donutili, abych přecejen zveřejnila dílo hrůzy- veverčí ocas. Takže tady to máte a teď jsme zvědavá, co na to řeknete :-)




3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ocásek jsi nevyfotila,abych tě mohla pochválit...,ale zvládáš a to je ještě dobrý...Maska je pěkná.M

>>-sipka--> řekl(a)...

absenci veverčího ocasu považuji za zásadní, vzhledem k tomu, že se o něm v článku tak výrazně hovoří; prosím autora o doplnění fotografie; rypna šipka

>>-sipka--> řekl(a)...

ještě k besídce, jsem fakt ráda, že mám tu školu smyku, vyhnuli jsme se této překážce bravurně a s elegancí