Mikuláš(ka)



5.12. 2008 - 81.den 365


Mikuláš, ztratil plášť,
Mikuláška sukni....





... a hurá... já mám dneska splněnou fotku portrétovku :-) ,
protože v rámci emancipace chodím už několik let za Mikuláše :-) Nemám totiž ráda takové to strašení dětí čerty, ale zas si myslím, že čerti mají své kouzlo a v dětské fantazii určitě i místo, takže se snažíme tradici dodržovat, ale v takové míře, aby děti ze samého úleku nezačaly koktat :-), ale aby věděly, že zlobit jentak se nemusí vyplatit ...

Čerta dělá manžel mojí kamarádky a docela se při tom vychovávání bavíme. Vzhledem k tomu, že chodíme jen po několika rodinách našich známých a kamarádů, vychováváme i dospělé, a tak dostáváme už předem mailem seznamy zlobení maminek a tatínků... a někdy je to zajímavé počtení :-)) ... jen nápravu lze pak těžko zajistit ;-)
Letos jsme rozmlouvali s 15dětmi.

Naše holčičky byly docela v pohodě, Majda už je velká a v nadílce ji nejvíc potěšila sada rtěnek a malovátek a Martinka se radovala z čokoládových medvídků a hned mi hlásila, že byla hodná a že si ji čert nevzal ... ach jo :-)

... tak zase za rok... půjdeme zkontrolovat svoje ovečky, zda si přestaly okusovat nehty, začaly jíst špenátovou polévku s úsměvem, zda se nešťourají v nose a uklízejí hračky na své místo a taky překontrolujeme maminky, zda vaří teplé večeře a tatínky, zda si mění denně ponožky .... uf bude to fuška...



4 komentáře:

Daniela řekl(a)...

To je super, že si takhle děláte Mikuláše podle sebe. Za mlada jsem dělala čerta, nevím jako proč mě nechtěli na anděla ;-) .

Anonymní řekl(a)...

asi bych tě nepoznala...ale já jsem byla hodná,řekni to prosím kolegovi čertovi M

Anonymní řekl(a)...

Ty jo, to musí být prima akce, hříšky maminek a tatínků musí být prima číst:))))) Teda chápu, že to asi žádné pikantnosti nejsou, no ale stejně:)))

Diny

wlcice řekl(a)...

no, to si piš, že hříchy některých rodičů opravdu nejsou zveřejněníhodné před 22.hod. :-)) Ale jeden tatínek /učitel!!/ si třeba stěžoval, že maminka by měla včas a pravidelně kontrolovat stav piva v lednici!...tak ten to schytal- já mu dám stav piva-maminka kontrolovat! :-)) je to vždycky legrace