Předvánoční páteční

19.12. 2008 - 95.den z 365

Za pár dní tu máme Štědrý den, a tak i můj choť uznal, že je čas pořešit dárky avyrazit na společný nákup ;-) Byl docela rychlý, mně bylo předem jasné, že budeme nakupovat pouze v JEDNOM obchodě :-) a ještě nám zbylo cca 30minut na oběd v restauraci, kterou miluju, protože má krásnou výzdobu- třeba takovou kočkostěnu :-) Najdete ji v Praze na Roztylském náměstí.

K obědu jsme si dali klasicky jejich dobrou svíčkovou s brusinkami. Ale mně je jedno, co je na talíři, já si lebedím, když se mám účastnit pouze konzumace a nemusím být přítomna přípravy pokrmu.

Cestou domů nás čekala klasická zácpa na Nuselském mostě a ještě k tomu lilo jak z konve.



Tak tady je pohled z mostu skrz zábrany proti sebevrahům.



Nečekaný oběd v restauraci mi zvedl náladu!

Majda má dnes besídku ve škole, tak snad bude taky spokojená. Včera chystala dárky pro holky a pro asistentky a paní učitelce vybrala nějakou sponu do vlasů... těšila se moc!



Žádné komentáře: