Poslední nákupy a pečení

20.12. 2008 - 96.den z 365

Sobota již tradičně ve znamení dohánění rastů z pracovních dní.
Navštívila jsem novou nákupní galerii ARKÁDY na Pankráci, abych dokoupila posledních pár nezbytností na vánoční rituály. Interiér byl krásně vyzdoben, vše pro vozíčkáře sjízdné ;-) a přístupné - tak to má být!!
Spousta značkových obchodů, vesměs žádní lidé, pouze prodavačky opřené o pult ...



Odpoledne jsem byla sama s dětmi, tatínek někde pracoval a babička s dědou taky něco kutali, takže od pečení jsem neustále odbíhala a docela mi to lezlo na nervy, bála jsem se, že to spálím, nakonec jsem si sáhla na žhavý plech já osobně a bylo.
Dětem se líbily tyhle obyč. šachovnicové sušenky...jak málo stačí! Příště si to budu pamatovat! ;-)


5 komentářů:

Daniela řekl(a)...

Mně se taky líbí.

Anonymní řekl(a)...

Tedy,nestíhám,ale na tvém blogu se vždy pobavím.Vedeš to krásně...Nějak na sebe nemáme štěstí.Tak ti přeju ,jak v těch amerických filmech-Veselé vánoce(pokud ti je do smíchu,jsou všichni zdraví).Marcela

Anonymní řekl(a)...

Jé ,on už je Štědrý den,to to uteklo ::(( Marcela

>>-sipka--> řekl(a)...

Pani pani, kde máte ten sčjot? Čmuchám, hledám, nenacházím... :-)))

wlcice řekl(a)...

..no, sčjot nebyl až tak šokující, neb jsem opravdu dokupovala jen pár maličkostí...to min. týden v Luxoru to bolelo i kartu, když jsem zmáčkla PIN-OK :-)