Salon krásy paní Lídy

30.12. 2008 - 106.den z 365

Do kadeřnictví stihnu zaběhnout zhruba 4x do roka, takže pro jistotu jsme si popřály s kaděřnicí hezké Vánoce už v září ;-) Vzala jsem i Martinku, chodí na plavání a sušit vlasy pod tím centrálním fukarem, to má jediný efekt: přehřát celého člověka, ale i po 10minutách jsou vlasy stále vlhké. Takže zástřih byl proveden čiště z praktických důvodů.
Do kadeřnictví chodím už léta k paní Lídě. Je tam vždy čisto, paní Lída pokaždé milá, usměvavá a hlavně přesná! Martinka se těšila, hlásila, že jde ke kadeřníkovi jako "choděj velký lidi", zatímco paní Lída stříhala moji přerostlou hřívu, v klidu si tam hrála na pohovce.
Pak usedla do křesílka a z výrazu tváře je patrné, jakou měla náladu.




Venku mrzne, ale sníh ne a ne napadnout. Děti nechtějí ani chodit ven. Praha je docela vylidněná, kdo mohl, zmizel do hor.

Naše babička podlehla kouzlu výhodných nákupů, a tak denně vyráží na lov do nejrůznějších nákupních center. Hraje docela zajímavou hru ;-) : Dopoledne nakoupí, v poledne přiběhne domů- vyzkouší, poměří... a odpoledne běží vyměnit, vrátit...

Já jsem neměla odvahu do Tesca jet, představa nacpaného parkoviště, kdy všichni dělají maxizásoby na silvesrovské oslavy mě dokonale odradila. Nakoupily jsme s Martinkou po cestě domů a stačí. Zítra to nebudeme přehánět, děti se těší na rachejtle a na vlastní mejdan v pokojíčku. My letos budeme doma, loni jsme šli stylově do divadla- na derniéru a bylo to moc prima, letos jsme nějak propásli koupi lístků na něco podobného. Překvapivě divadla v tento den hrají a je většinou vyprodáno!

1 komentář:

>>-sipka--> řekl(a)...

také znám jednu "paní Lídu", také pracuje v salonu krásy - v salonu zvaném posilovna a je to moje trenérka; už dobře měsíc jsem ji neviděla; několik posledních dní myslím na to, že bych se k ní měla zase objednat na krásnění, ale vždy se najde důvod, proč nejít tvarovat svaly, momentálně je to moje nachlazení...

jdete na to chytře holky, budete krásné na Nový rok a díky tomu až do příštích vánoc, tak ať vám to pořád sluší fešandy