Stromeček

23.12. 2008 - 99.den z 365

děti už týden prosily tatínka, abychom šli společně koupit stromeček- máme Bauhaus opravdu u nosu, stačí přejít silnici. Jenže našeho tatínka hodiny a data v kalendáři nikdy příliš nevzrušovaly. Je to klidný a vyrovnaný jedinec, kterého v podtatě nemáte šanci vidět vynervovaného z toho, že by něco nestíhal... zkrátka pravý opak mě ;-)
Takže jsme se opravdu radovaly, že 23.prosince cca v 16hodin i náš tatínek uznal, že je čas zakoupit vánoční stromek. Vítězoslavně jej donesl do dětského pokoje, kde jej otáčel, aby na něj bylo vidět ze všech stran...



... a dělal blbiny... a děti se smály- tak jsem vám taky našeho tatínka vyfotila... fešák, žejo? :-))


A v tu ránu se uklizený obývák změnil v truhlářskou dílnu.... :-( ach jo






Ale zdobit se bude až zítra - na Štědrý den! ;-)



4 komentáře:

>>-sipka--> řekl(a)...

ona zubatá pila a já bezzubý nepil

>>-sipka--> řekl(a)...

já nevím, ale já bych z něj za ty piliny asi bezzubáče udělala ;-), obzvlášť v případě, že bych měla zahradu...

wlcice řekl(a)...

:-)) milá přítelkyně, jsi nejen vtipná, ale i praktická... :-)) příště se budu řídit tvými radami ;-)

Anonymní řekl(a)...

hlavně ,že počítané prsty na 2 fotce zůstaly celé a všechny...známe chlapy..M