Vánoční vycházka

25.12. 2008 - 101.den z 365

Po 3dnech jsem měla nutkavou potřebu vyvětrat celou rodinku a protáhnout kostru alepoň krátkou vycházkou, na kterou se nikomu nechtělo :-(
Majda protestovala dost nahlas a vymlouvala se na všemožné, Martina se toho hned chytla, tatínek sice neříkal nic, ale bylo vidět, že kanape by mu bylo rozhodně milejší než mrazivý vzduch... Dělala jsem, že nic z toho nevidím a neslyším, nandala hromádky oblečení a šlo se ;-)
Martina začala bulit asi 10m od domu, že ji booolej nožičky, protože ona nemá žááádný kolečka... zato Majda se veze a jí jsme nedovolili kolo. No nedovolili, protože v té naducané zimní bundě by spadla jak hruška...
Lákala jsem je na vánoční výzdobu oken a doufala, že někde budou mít kýčovitého svítícího sobíka, či zavěšenéjo Santu a já budu mít úlovek do blogu.... ale skutečnost předčila mé očekávání:
V jedné zahradě jsme nemohli odtrhnout zraky od Pinochia v zimní úpravě :-)
Je vidět, že lidská fantazie nezná mezí, takovou vánoční výzdobu jsem fakt nečekala, a proto ji dávám k nahlédnutí širší veřejnosti :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

opravdu originální,to jsem ještě neviděla M