Jednodenní dovolená v Písku



2.1. 2009 - 109. den z 365

Dneska je pátek a já mám dovolenou!!
Vydala jsme se za svojí kamarádkou Ivetou do Písku. Z rodinného výletu sešlo, protože Majdu poslední dobou nějak bolí záda a venku mrzne, takže by pro ni výlet asi byl spíš utrpení než radost. Tatínek řekl, že si holčičky nechá, ať si jedu... taková nabídka se přece neodmítá ;-)
S Ivetou se vídáme se poslední dobou málo, tak 2x do roka, známe se od dětství... Iveta je holka, která mě nikdy nepodrazila, odmala milovala zvířata a spoustu jich doma shromažďovala a vždy o ně vzorně pečovala- podle příruček. To jí zůstalo dodnes. Jela jsem se podívat na jejího nového psa - 5měsíční štěně retrívra - Florencii von... nevímco :-)
Pejsek byl milý a přítulný, hned podával pac a nosil hračky. Na obrázku je Flóra s paničkou.

Probraly jsme s Ivetou všechnomožné, Iveta uvařila výborný řecký oběd, čas najednou utíkal rychleji, než jsme si přály ...

Odpoledne jsme šly vyvenčit psa do blízkého lesíka- společně s Ivetinou dcerou Markétou. Flóra řádila jako divá, nosila klacíky, s každým kolemjdoucím psíkem se snažila skamarádit....


Navečer jsme se vydaly ještě na obhlídku historického centra Písku, které je krásně opravené. Vozíčkáři se mohou radovat, nájezdy na chodníky, bezbariérový vstup na poštu... to vše přibylo o mé poslední návštěvy!

Přes historický kamenný most jsme došly až napůl zamrzlé Otavě, po které se i za tmy proháněli poslední odvážní bruslaři.


Na břehu se k nám hned vrhly labutě, okukovaly, co jsme jim - kromě foťáku- přinesly v kapsách. Od Ivety vyžebraly rohlík.





Den jsme si krásně užily. Jeden autobus jsem nechala ujet :-) , což se mi pak vymstilo, protože ten večerní byl tak narvaný, že jsem celou cestu až do Prahy stála :-( Nic moc ...

Takže, Iveto, děkuju moc za vlídné přijetí i za vše ostatní a doufám, že se taky jednou odhodláš opustit Písek a vydat se za mnou! ;-)


2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Krásná reportáž, byl to fakt den, dík.
Iveta

P.S. Florencie je Lions Lamborghini

Anonymní řekl(a)...

*fakt hezký den /jsem trochu jako váš děda/ - hezký se ztratilo
i