Sám nezmůžeš nic ....

23.1. 2009 - 130.den z 365

Návody k zakoupeným věcem nečtu. Prostě to nemám ráda. Takové nezáživné texty. Člověk zpravidla ani polovinu používaných termínů nezná... Takže vycházím z toho, že to, co nepochopím, když onu věc uvádím do chodu poprvé, není pro mne- maximálně to občas zkusím přemoci silou, což není vždy úplně optimální způsob ... ;-)

Tento týden je významný tím, že jsem dostala nový pracovní stůl!! Ten můj původní se totiž s nástupem na MD kdysi dávno změnil na přebalovací, pak na hrací- to když ho začala okupovat Majda, a pak zanikl úplně, protože v pokojíčku bylo potřeba místo ...
No ale kdo si počká, ten se dočká... a já jsem se po letech dočkala! Jenže jak už to při nákupu nábytku bývá, ať kupujete, co kupujete, vždycky domů dovezete zcela placatou v kartonu zabalenou hromadu prkýnek, která je třeba smontovat a dodat obsahu náležitý 3D rozměr :-)

Můj manžel návody čte. V podstatě mám dojem, že nedělá ani nic jiného ;-) Je pečlivý (a na rozdíl ode mne) dbá všech doporučení od výrobce, aby něco nezanedbal a neponičil.
Když vybalil můj stůl IKEA, návod na jeho smontování začínal tímto obrázkem:




Pracovně jsme si jej nazvali: Na tohle Pat sám nestačí, musí si najít Mata :-)


.... pokračování přítě .... :-)


5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Slávek kdykoli něco montuje,potřebuje k sobě alespoň jednoho ..drřiče-podavače..Nejspokojenější je je-li mu k ruce můj táta,ten mu neodporuje.Říkáme jim "kosí bratři"mARCELA

Anonymní řekl(a)...

KOnecne vim jak pripojit prispevek :)TAdy Rea: NO jak jsem uz rekla, Ikeovy veci, na to je treba lidi s minimalne universitnim vzdelanim technickeho smeru, vim to, ale tak tam furt nakupuju:)

Daniela řekl(a)...

:-) . Ten obrázek je fakt dobrej.

Anonymní řekl(a)...

Bezvadný!!! Kde je pokračování???:))))

Diny

>>-sipka--> řekl(a)...

LOL!