Dá se přežít únor?

18.2. 2009 - 156.den z 365

5.jednoruký den

Tahle otázka mě napadla ve 3hodiny ráno, kdy se Martinka vzbudila s příšerným kašlem a chvílemi vypadalo, že vykašle i plíce. Zkusila jsem všechny osvědčené chvaty... z ložnice jsem dokonalým vyvětráním vytvořila mrazák - no a po hodině se podařilo taknějak pokračovat ve spánku.
Ráno jsme zašly k paní dr. Máme tašku léků... to snad ani nemůžeme všechno naráz aplikovat!
Odpoledne jsem pořídila fotku stopy "péřový krok" ;-)

Opět přišla za Majdou asistentka Maruška. Ještě jí nezačal letní semestr, tak slíbila, že bude chodit pomáhat. Jupíí! :-)
Martinka vytemperovala na 39°C, tak to nám zas slibně začíná vyhlídka na klidný večer.
Vlk se dal do vaření další netypické speciality. Dostali jsme od strejdy megapytel brusinek. Obrovských! Já je jím jentak- na hrsti, ale Vlk pořád zkouší, jak by se daly nevšedně zpracovat. Našel si nějaký recept- a takhle to vyrobil: kuře s nádivkou s jablky nacpanými brusinkami a mandlemi.

Úžasné - nevycházím z údivu!?...

Takže večeře byla luxusní, Martina jíst nechtěla, ale v koupelně spustila, že má hlad. Dostala jen polívku... a jak to dopadlo? Za chvíli byl celý obsah žaludku mezi námi- ale všude!! Takže po dobré večeři generální úklid, vytírání, praní všeho včetně bačkor ... ještěže mi nepob... tu sádru. Zítra jdu na chirurgii, tak si nedovedu představit, co bych k tomu na vysvětlenou říkala...
Únor se asi zlobí, že jsem o něm kdysi nepěkně psala. A já si na tom trvám. Letos budu ráda, když ho všichni přežijeme ;-)

3 komentáře:

thora řekl(a)...

It is great to read that you have such a darling husband. I hate February too, but I believe you have more reasons to hate it right now! Take care and all the best for tomorrow's appointment.

Anonymní řekl(a)...

Že já si brala koření???Zvracení jsem si taky moc užila.Marcela

Anonymní řekl(a)...

Chudak martinka, doufam ze se z toho brzo vyhrabe...mimochodem uzasna vecere, nema tvuj manzel bratra? Nejlepe jednovajecne dvojce/:)...rea