Další zavirovaný den

25.2. 2009 - 163.den z 365

12.jednoruký den

Pro dnešní den by bylo asi nejvýstižnější vyfotit tu hromadu medikamentů, které denně potřebujeme k tomu, abychom mohli dýchat nosem a nebolela nás z rýmy hlava a neměli jsme teplotu... viróza šarže 2009 se tu zkrátka ubydlela a nějak se jí nemůžeme zbavit.
Dnešek pro mě byl obzvláště nepříjemný, díky dutinám jsem byla nucená navštívit moje oblíbené ORL, naštěstí to bylo jen na pilule a ne na jejich oblíbené punkce. Mám pocit, že se mi hlava rozpadne na 2 části.
Majdě se pravidelně přitíží kolem 4.hodiny odpoledne - hlava,únava, pocení... jinak přes den to jde.
Martina má už asi 3.vlnu svého kašle-mám dojem, že kašle "hodně" a nebo "trochu míň", ale bez kašle v únoru ještě nebyla.


Raději jsem vyfotila orchidej, která i už opakovaně vykvetla v kuchyni za oknem. Sice mi to trochu trvalo, než jsem se s nimi naučila zacházet tak, aby jim to vyhovovalo a aby přežily... ale stálo to zato! Jejich květy jsou nádherné- vznešené, křehké a vydrží kvést i déle než 2měsíce.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Marketo, v detstvi jsem pred spanim slychavala pohadky a ted v dospelosti, nez zalezu do pelechu, tak procitam Tvoje mini pribehy z kazdodenniho byti:)Dobre se to procita, vtipne a jasne vysvetleno, co se deje v Chabrech...orchidej nadherna, kucharske kousky me privadeji ke slineni, prupovidky Martinky jsou k procviceni branice...jen to marodeni uz by mohlo nabrat konce!!!At jste vsichni brzy ve vlci forme...kdyz jsem si vzpomnela na dutiny, brrrr, uplne se mi vybavil lonsky rok-bolesti hruza a jeste jsem vzdycky vypadala jako mimozemstan, kdyz jsem cekala na punkce a z nosu mi trcely kovove dratky...tak at zabiraji jen ty pilule!!!Uzdravovani 3x zdar:)Kačaba

Anonymní řekl(a)...

teda,ty jsi pěstitelka....Marcela