Maruška

19.2. 2009 - 157.den z 365

6. jednoruký den

Fotka dnešního dne je ještě vzpomínkou na nešťastný pád a polámaný loket, ale považuju ji za celkem netypickou, takže tady je:



Takhle dopadne CD v papírovém obalu, když na něj dopadne moje tělo ;-) Jsem prostě jak obr Hrompac- při pátečním pádu na namrzlý chodník jsem si ještě rozsedla CD s angličtinou.

Ráno jsem byla na chirurgii, aby dodělali sádrový obvaz. Šlo to celkem rychle. Vezl mě děda- ani si nepamatuju, že by se mnou kdy byl u doktora- tak jsem se na stará kolena dočkala :-) Dr. okouknul situaci, napsal kontrolu až na 5.března!! ... a tvrdil, že to není "AŽ", ale "UŽ"!! - no záleží na úhlu pohledu... :-(

Čtvrtek je pro mě pracovní až do večera. Dneska odpoledne opět přišla pomáhat Maruška. Naše další asistentka. Je to taková dobrá duše, která se moc snaží pomáhat všem. Začala v Praze studovat VŠ a koleje má kousek od nás, takže jakmile má čas a chuť, už se hlásí do služby. Tento týden si toho užila. Chodila denně.
Maruško, děkujeme, pomáhání ti jde bezvadně! :-)




Mám velikou radost a zdá se mi to občas až neuvěřitelné, že i v dnešní době, kdy většina lidí má peníze na předních místech žebříčků svých hodnot, existují i bytosti, které prostě mají potřebu být užitečné a konat dobro, kde je to potřeba, ve svém volném čase... A více než výdělek je těší pocit z vykonané práce....

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ty máš vlastně při své smůle i velké štěstí na lidi kolem sebe.Marcela

wlcice řekl(a)...

No, občas mě to docela drží při životě- že existují i "andělé na zemi", ale najdou se i jiní... a na ty mám tedy taky pech. Naštěstí ti druzí nejsou v převaze ;-)