Valentýnská sobota

14.2. 2009 - 152.den z 365

1.jednoruký den

Dnešní valentýnské srdíčko jsem vytvořila z vlastnoručně omylem rozsypaných lentilek ;-) a věnuju ho panu Wlkovi, kterému právě včera začalo velmi krušné období- má nás všechny na triku. Musí nás oblékat, mýt, česat a když už nám uvaří, musí nám jídlo nakrájet ...




Je to nejhorší pocit, jaký znám- nic nemoct, jen koukat, jak ostatní kmitají...

Noc nestála za nic. Ruka šíleně bolela, takže ve tři ráno jsem se pracně vysoukala z pelechu a vyštrachala nějaké léky na bolest.Vzala jsem si hned dva, abych nemusela vstávat podruhé.

Potřebuju něčí ruku i tak banálním úkonům, jakým je např. oblékání ponožek!


Dále bylo na programu dne mytí mých vlasů... dopadlo to dobře- nebyla jsem utopena :-)
Babička se přišla nabídnout na žehlení - byla ho tu už pěkná hromada - žehlím zpravidla až v neděli u TV.
Odpoledne vzala babička Martinku na karneval- šla za tanečnici a do masky se oblékla hned ráno- aby se na akci nezapomnělo ;-)
Majda si pozvala pubošku od sousedů, takže se zavřely do pokoje a 3hodiny si špitaly a poslouchaly (mně nic neříkající) PINK.
Wlk nás zaopatřil a vydal se do hospody na mariáš. Teď má smůlu, musí jezdit MHD- já jsem jako šofér úplně nepoužitelná :-(

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

to je i kompletní péče o Majdu na manželovi...držím palce v dalších dnech,třeba na tom omezení najdeš i něco hezkého,třeba více času sama na sebe,čtení,PC...Neměnila bych...Marcela
PS..vždy může být ještě hůř

Daniela řekl(a)...

Téda Markét, moc na vás myslím, ať to dobře zvládnete a vy určitě jo. Ale musí to být pěkně na bednu. Pan Wlk je šikula, co mu taky zbývá, že jo.
Tak ať ruka už aspoň nebolí.

Anonymní řekl(a)...

Hele, aspon Wlk pozna, jaky to je, mit na bedrech komplet celou peci o rodinu, pro nej myslim, taky poznatek k nezaplaceni, je to broucek, jak se snazi :).od rea

Anonymní řekl(a)...

Je to nečekaná změna, oblékat Wlčici prádlo. Dopusud jsem ho z ní jen svlékal. WLK

Anonymní řekl(a)...

Koukam, jak se ve vasi domacnosti veci maji:)pan Wlk je ted multifunkcni!!!Tak ho moc neprudte, bez nej by to ted mohlo stat za prd:)...drzte se!At jdou veci k lepsimu...Kacaba