Dělání, dělání...



22.3. 2009 - 187.den z 365

Na nedělní vycházku to nevypadá- venku fučí a tu a tam se na okně objeví i děšťové kapky.
Vrhla jsem se na truhlíky. Vyměnila jsem vánoční výzdobu za jarní petrklíčovou- hned je to veselejší ;-)



Martinka se trochu nudila, a tak během poslouchání pohádky vyštourala na punčoše takovou díru, že vylezl celý palec. Koukala, co já na to. Potlačila jsem chuť jí jednu vrazit a šla ho zašívat. To zas koukala ona, protože jsem vzala naběračku a natáhla špičku punčochy na ni, aby se mi díra pěkně vypnula. Jenže to naše Máťa se vyděsila, neboť si myslela, že ji potrestám tím, že punčocháče uvařím v polévce :-))



Odpoledne jsme se každý věnoval svým zájmům a povinnostem. Wlk přivrtával držátka ke skříňce, kterou jsme si konečně pořídili na šanony a různé jiné dokumenty, jež se v naší domácnosti neorganizovaně vrší- a to VŠUDE ;-)

Já dodělávala resty studijní ;-)

Majda měla dobrou náladu, a tak Martince četla z úžasné knížky Betty MacDonaldové "Paní Láryfáry". Martinka knížky miluje. Tahle knížka je tak trochu "výchovná". Autorka v ní jednotlivé kapitoly věnuje nejrůznějším druhům zlobení, a tak tam nalezneme kapitoly "Léčení hubatidy a lakomice" nebo "Léčení ještěchvilkíny" :-)
Majda se vyžívá v tom, že Martince vždycky ještě dodá: "Vidíš, to taky děláš, viď?" :-)
Ale ani to Martinu neodradilo a četly si tak hodinu!!



A potom jsme si všichni s chutí pustili v televizi další díl ze série filmů "Četník..." a náramně jsme se bavili. Louis de Funes jako strážmistr Cruchot promlouvající hlasem Fr. Filipovského je prostě vynikající! :-)








5 komentářů:

Gabro řekl(a)...

To je super, jak si holky spolu čtou...

Tak zítra budete mít punčoškovou polévku??? :-D

Anonymní řekl(a)...

Knížky Betty MacDonaldové mám taky ráda.Jarní počasí stále nikde.Pavla

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Wlčice! Mám doma ten samý petrklíč a ještě jeden rudý se žlutým středem, udělala jsem si jarní misku a přidala tam vydloubnuté bledule ze zahrádky :))
zuzi

Anonymní řekl(a)...

punčochovou polévku jsem ještě nevařila...a to pořád sháním inspiraci,,Marcela

Anonymní řekl(a)...

Ja myslela, ze se Martinka lekla, ze ji chces tou naberackou namlatit:) Uplne jsem to videla v zivejch barvach....rea