Bouchat dveřmi se nemá!

24.3. 2009 - 189.den z 365

Úterní ráno bylo vskutku originální. Dá se říci: nezapomenutelné ;-)
Program jsem měla naplánovaný od rána- odvézt děti do školy- to se musí načas ;-), pak zas po čtvrt roce ke kadeřnici, aby trošku polidštila můj vzhled- tam jsem měla být v 8.

Ráno jsem vstala a mám zaběhlé rituály: zastavím se v kuchyni, postavím vodu na čaj a pokračuju do koupelny....
Jenže nastaly okolnosti, které vyvolaly to, že jsem tentokrát rituál oživila novým prvkem- dveře do kuchyně jsem zavřela. Rázně a hlasitě. No a co se nestalo... zobáček, který normálně reaguje na stisk kliky tím, že zaleze, se zasekl. Přestal reagovat. Vylezl a nehodlal zalézt. Klikou jsem mohla rumplovat, jak jsem chtěla. Nic. Dveře byly zavřené. Děti, Wlk a WC zůstali za zamčenými dveřmi. Začalo mi být docela horko. A nebylo to rozhodně od konvice, jež už stihla rozžhavit litr vody na 100°C.
Zkoušela jsem ten zobáček vyšťourat nožem, ale u dveří je takový výklenek, takže se tam nůž nedal pořádně zastrčit. Vysadit dveře s jednou rukou stále polochromu to taky nešlo. Z druhé starny šťoural Wlk a vedl velmi výchovný proslov. Když už bylo 7:15, přešel mě humor. Jednak už jsem opravdu POTŘEBOVALA do koupelny, děti neměly pořád ještě snídani-ta byla zamčena se mnou - a hlavně mě stresovaly ty časové limity.

Nakonec Wlk musel dveře vypáčit. Takže dnešní fotka není důkazem o návštěvě zlodějů, to jen Wlk zachraňoval vzteklou Wlčici...



Všechno jsme stihli na čas, ale nebylo to ani s minutovou rezervou. Wlk měl spoustu vtipných narážek.
A co říci závěrem? Dveřmi rozhodně nebouchejte, snadno se pak můžete stát na neomezeně dlouho zajatcem vlastního vzteku :-))


7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Když se daří tak se daří,máš hlavičku jako makovičku?Hlavně ,že jste všechno stihli.Pavla

Gabro řekl(a)...

Koukám, že dveře dostaly pěkně zabrat! Ale zase holky měly ten den co vyprávět - máma v kuchyni :-). Ještě že byl Wlk doma zachránil tě...

Daniela řekl(a)...

:-) :-)

Katka s Nancy řekl(a)...

Jeeee,...jeste, ze takova rana nejsou kazdy den. Ale manza byl urcite za hrdinu dne,co?

Anonymní řekl(a)...

taky se nám podařilo, jenom za dveřmi bylo zavřené hysterické 4-leté dítě.
Moc hezký blog - mám postiženou dceru, tak ráda počtu u někoho koho taky vysadili v "Holandsku".
Moc hezké čtení.
Olga

wlcice řekl(a)...

Olgo,děkuji za milý vzkaz! Já už jsem si za ty roky v Holandsku docela zvykla-co taky jiného, že? ;-) Někdy je tu tedy k nevydržení... ale pak to naštěstí vždycky nějak přejde :-))

Abych pravdu řekla, to úterní ráno jsme se taky orosila při představě,že jsem zabouchnutá a doma jen Majda a Martinka...

Anonymní řekl(a)...

máme podobnou zkušenost,ještě v bytovce.Tatínek lezl de pokojíčku po žebříku oknem.A já mluvila na holky,aby se nebály. M