Březen - Měsíc knihy :-)


1.3. 2009 - 167.den z 365

16.jednoruký den

Konečně je tu měsíc, který slibuje jaro! A já ho mám po letech strávených ve školních lavicích neodmyslitelně spjatý ještě s přídomkem "Měsíc knihy" :-) ...a už mi to nikdo nevymaže.
Mám knihy moc ráda a docela dobře si dovedu představit, že pracuju v knihovně či v knihkupectví. Podařilo se mi svoji vášeň přenést i na děti, takže Majda je na čtení závislá a největším trestem u nás není zákaz televize, ale zákaz půjčování knih.
Návštěva knihovny= batoh nových knih - a kam to má člověk dávat?
Martinka chodí odmala s námi, takže sice průkazku ještě nevlastní, ale opustit knihovnu bez vypůjčené knihy odmítá.
Ze mě se postupem času stal spíše sběratel než čitatel :-), protože na čtení mi zbývá díky domácím povinnostem a práci moc málo času. Většinou čtu odborné příručky - to musím- no a ostatní archivuju na nočním stolku.
Fotka dne bude tedy patřit pohledu na část naší domácí knihovny:





A ještě přidám odstavec z knihy Terryho Pratchetta "Zajímavé časy":

".... jsme tam, kde bohové hrají hry se životy lidí, na šachovnici, která v jednom a témže okamžiku představuje jednoduchý herní plán a celý svět.
A Osud vždycky vyhrává.
Osud vždycky vyhrává. Většina bohů vrhá kostky, ale Osud hraje šachy, a teprve když už je pozdě, zjistíte, že celou tu dobu používá dvě královny.
Osud vyhrává. Alespoň tak se to říká. Ať se stane cokoli, když je po všem, říkají, že to musel být Osud..."


2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

oduševnělá krása...díky
arcela

Anonymní řekl(a)...

Taky verim na Osud, ted dokonce jeste vic nez kdy predtim.....

Mate uzasnou knihovnu, ja kdykoli nekam prijdu poprve na navsevu, prvni na co koukam, je knihovna a obsah..nevim proc. Taky desne rada ctu, moje favoritka je Zdena Frybova...jo a nezpomen na MDZ, t je v nedeli:) rea