Neděle

15.3. 2009 - 181.den z 365

Fotím nebe, protože od rána pořád sledujeme, jaké že je venku počasí. Bláznivé. Každou chvíli jiné. Na vycházku s Majdou se nechystáme. Obloha převážně s šedými mraky- ale navečer se ukázalo i sluníčko- než zapadlo, prosvítilo šedé mráčky dorůžova.


Martinka šla odpoledne s babičkou do divadla. Naše MČ má totiž nové kulturní centrum - moc pěkné, udělám časem taky fotodokumentaci. A radnice se snaží nalákat tam obyvatele na nejrůznější programy- cestopisné přednášky, koncerty a na neděli zajistila představení "Ošklivé káčátko".
Babička se nabídla, že s Martinkou půjde, ať si prý odpočinu! Tak jsem se nebránila ;-) Martinka se vyparádila, do kabelky se musel vejít plyšák, pitíčko a svačinka- to je nezbytná výbava, bez které odmítá opustit dům :-) - a vyrazily s babičkou na autobus. Já si dala kávu a vlezla si k PC... ještě jsem ani nedopila, když začal drnčet mobil: babička - ujel jim autobus... Tak jsem to s odpočinkem nepřehnala :-) Popadla jsem klíče, hupla do auta a jela taxikařit.
Představení se líbilo, i babička byla spokojená ;-)

My s Majdou jsme zatím doháněly školní resty, které přes týden nestíháme, zabralo nám to docela dost času. To je pořád stejná píseň:
"Co ve škole, Majdo ?" - "Nic, dobrý."
"Co jste dělali? - "Nic. Pohoda. Můžu si číst/psát/koukat na TV/hrát...??"
Zkrátka jediný otravný přítel školy, který se denně zajímá, co se učili a co dělali, jsem tu já ... ;-)


4 komentáře:

Daniela řekl(a)...

Jo, jo, nelehký úděl matek. Ale zase ty Majdy samé jedničky, které byly, tě musí hřát dvojnásob ;-) .

Anonymní řekl(a)...

Všude stejné. Známe. JD

Anonymní řekl(a)...

To musi byt parada, mit kulturu takhle blixko...to jsme v Pocernicich taky meli, vlastne mame porad, divadlo POHODA, hrajou tam skvele, s prazskema hercema, furt nabito...trochu mi to tady chybi v Kalamunde:)...rea

wlcice řekl(a)...

Pohodu v HoPo znám!aky jsme tam asi 2x byli! :-)