Nevycházím z úžasu

6.3. 2009 - 172. den z 365

1.den bez sádry

Mám za sebou 1.noc bez sádry. Tolik jsem se těšila, až mi ji sundají, a teď vidím, že se sádrou to vlastně bylo v pohodě. Člověk automaticky na ruku dával pozor, byla pěkně chráněná bílým krunýřem, na spaní už jsem měla svůj grif: nejdřív uložit sádru- založit, vypodložit..., pak sebe- a to celé za noc tak 3x...
Co mi chybělo!
Dneska jsem spíš nespala než spala, protože ta ruka prostě bolí, takže každé přilehnutí, nezvyklý pohyb zanamenalo probuzení. Ráno jsem se vzbudila s tím, že tu, kterou mám zdravu, jsem necítila- byla úplně dřevěná, jelikož jsem si na ní ležela a ta druhá vypadala, že není moje- byla úplně ledová, jak visela bezvládně z postele. No, tak to musím ještě nějak vychytat.

Další šok jsem utrpěla při pohledu z okna. Všude se pracovalo- opět kopou chodníky :-(
Tak jsem si to musela paparazziovsky vyfotit, protože skoro tucet pracujích romů najednou - to taky není všední zážitek. Nojo, člověk by neměl mít předsudky...






A další překvapivou zprávou dnešního dne je to, že se v naší rodině nevyskytla žádná nová diagnóza!
Byla jsem s Martinkou na kontrole na Bulovce a léčba zápalu plic snad zabrala (aby ne, když dostává takovou dávku klacidu + medrolu), tudíž hospitalizace nebude nutná. To mám opravdu radost! Jen starost o Majdu mě neopustila. Dr. říkala, že je to samozřejmě nakažlivé, tak jen doufám, že se stane zázrak ....

Jo a tchán si koupil neprůstřelnou vestu. Praktická věc pro důchodce, ne? Tak jsem si při překládání nějakého popisu toho zařízení rozšířila svou anglickou slovní zásobu o několik užitečných výrazů, což je taky dobře. Jeden neví, kdy se to bude hodit ;-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jsem mc rada, ze se Martince udelalo lip...vis, ze jsem nevedela, ze je zapal plic nakazlivy??? Snad to MAjda nechytne....a pokud tomu neujde, at ma jen lehky prubeh.
Rozesmala me ta tchanova neprustrelna vesta..kde to splasil? Urcite to bylo levne, no nekup to:)REa

wlcice řekl(a)...

Já se na tu nakažlivost spec.ptala-s dr. řekla,že tenhle je způsobený chlamydiemi,takže je nakažlivý a ty brebery,že jsou extra hnusný.
Co se týče tchána... nekupte to,když je to tak levný- bůhví,kolik doma má levých holinek a gramodesek hrajících jen do půlky :-)) Mně přišlo komický,že já tady řeším: být,či nebýt- a on nevolá,jak je...ale že neví,jak prát svoji novou vestu... ;-)

Anonymní řekl(a)...

každý máme své PODSTATNÉ priority.Co ty víš,co nás bude brát v důchodu???Zápal plic Majdu mine,to vím.Nikol má opět rýmu,zatím jen trochu.Co na tom že bere skoro týden vironatika???Marcela