Apríl!


1.4. 2009 - 197.den z 365

První dubnový den je spjat s žertováním všeho druhu. Začíná měsíc pověstný svým bláznivým počasím.
Myslím, že bláznivější obrázek jsem už dnes ani nemohla ulovit ;-)
Martinka kreslila vánoční stromeček a dárky. Jen tak. Sama od sebe. Povídala, že se jí stýská po Vánocích :-))
No, Martinko, vydrž- za 267 dní je tu máme!



Majda se od rána snažila vyvést nás aprílem. V 7hodin ráno začala úpět: "Mamííí, podej mi honem sešit zeměpisu, já mám ještě jeden úkol!" ...tak na to jsem jí neskočila. Byla lehce uražena, neb měla dojem, že vtip byl geniální.

Po chvíli jsem na ně zavolala z kuchyně: "Jé, holky, Mikešovi vypadl zub! Chcete ho vidět?"
A ty moje dvě veverky okamžitě jedna přes druhou začaly hulákat: "Jo, jo, ukaž, jak mu vypad! On už je chudák starej..."
Vzala jsem do dlaně zrníčko rýže a šla. Obě strčily hlavu do dlaně a čučely. Majda hned viděla, že sedla na lep, ale začala se chechtat.

No a druhý vtípek jsem udělala, že jsem jí do krabičky na svačinu dala lžičku a dvě brambory. Skutečnou svačinu jsem nacpala až dolů do kapsy. Tak měly s asistentkou trochu zpestřený den.

Večer jsem šla s kamarádkama do pizzerie, bylo to fajn posezení. Probraly jsme opět školství a anomálie jednotlivých učitelek, zdravotnictví a svérázné léčebné postupy některých lékařů, úspěšnost výchovných metod u vlastních potomků... a pak tak různě.

Nejzajímavější příhodu měla asi Věra, která měla být právě na Mallorce. Tam však neodjeli, neb manžel vyzkoušel 3dny před cestou nějaký super energetický nápoj a ten mu v kombinaci s léky na tlak jaksi nesedl, takže tlak stoupal a stoupal a pak pro něj přijela záchranka. Doteď není OK. Prostě si úplně rozhodil metabolismus. Letenky propadly- respektive storno poplatek činí 50%, ale my jsme ji utěšovaly, že horší by bylo, kdyby tohle řešili až na Mallorce. Je to sice drahá zkušenost, ale zas to hnedtak nezapomene.

Takže bacha na to: Redbull vám dá křídla, ale aby nebyla andělská.... ;-)

5 komentářů:

Katka s Nancy řekl(a)...

Tak u nas se Vanoce nemaluji,... ale mluvi se o nich kazdy den. Vzdy, kdyz neposloucha nebo neco udela, tak ji rikam, ze to Jezisek vsechno vidi. A ona zase kdyz je hodna, tak hned hlasi, ze to Jezisek vidi a prinese ji darecky :-)))
A jinak jako vzdy, krasne napsane. Rada k tobe nakukuju.

Gabro řekl(a)...

Skvělý obrázek! Ani na lustr Martinka nezapomněla :-). Asi ví, že Ježíšek má na Vánoce moc práce, tak to kreslí dopředu :-).

Opět jsem se pobavila, díky :-). Hlavně ten kočičí zub byl bezva nápad!

Anonymní řekl(a)...

přesně,kočičí zub,skvělý nápad.Fakt jim padají zuby ve stáří???

Anonymní řekl(a)...

Marcela-anonym

K. řekl(a)...

Taky se u čtení tvého blogu bavím. Super aprílové žertíky:-)) Pendula