Netradiční velikonoční....

12.4. 2009 - 208.den z 365

Ač neděle a velikonoční k tomu, trčíme s Majdou stále na Bulovce. Tady je výhled z okna jídelny. Pro čtenáře lačnící po detailech přidám stručný popis obrázku. Dvě okrové hranaté budovy patří Finančnímu úřadu pro Prahu 8 a PSSZ. Kdo si fotku kliknutím zvětší, uvidí zhruba uprostřed fotografie budovy s hnědou kulatou střechou. Tak tam má koupený byt Válav Klaus- z dob, kdy ještě nebyl prezidentem. Krásné bydlení a úchvatným výhledem na Prahu.


A teď k realitě :-(
Dnešní noc byla obzvláště výživná. V sobotu navečer Majdě opět praskla žíla, takže pracně napíchnutá kapačka vydržela sotva 24hodin :-( Zkusili jsme ji nechat, zda už nezkusí pít bez zvracení... no ale nešlo to. Takže celý ten šílený proces se znovu opakoval. Sestry z oddělení už napichování ani nezkoušely, rovnou zavolaly pro posilu z novorozenecké JIPky, kde jsou zvyklí pracovat s nítěnkami. Povedlo se.




Relativní klid nám vydržel až do půlnoci, kdy Majda začala kvílet, že ji to opět bolí a pálí. Pumpa s kapačkou pískala na poplach v pravidelných intervalech, sestry už mě beztak podezřívaly ze sabotáže, protože k nám na pokoj nestačily běhat. Nakonec se zjistilo, že žíla je zas v háji a že to nekape. To už hodiny ukazovaly 0:44 a já byla tak mrtvá, že bych spala i vestoje... kdyby mě ovšem nechali, že? ;-)
Sestry si odvezly všechny ty svoje stojany a hadičky a řekly, že se ráno uvidí. Naštěstí láhev stačila dokapat.

Jen jsem se zahrabala ke spánku, pípnul mobil: MAS TOHO MALO? MATA SPUSTILA NAREK, ZE JI BOLI OUSKO. MAM TO NEJAK LECIT?" ... to mi psal Wlk. Někdy spolu drsně žertujeme, tohle bohužel vtip nebyl. Tak jsem mu napsala podrobný návod, jakými kapkami léčit ucho. Kromě jiných nesmyslů jsem i sběratel léků :-))
Wlk jen nechápal, když jsem mu napsala: "V lednici si chladím brejle, takové modré- tak jí je na to ucho dej"
Brejle jsou gelové a byly jako přídavek k nějakému krému. Na zklidnění oteklých očí jsem je ještě nikdy nestihla použít, ráno mívám zpravidla úplně jiné starosti ;-), ale používám je jako obklady na bolavá ouška, zoubky, naražená kolínka...

Wlk Maťu zaléčil a ráno mi volal: Maťa má brejle obtištěné na zádech. Vypadá jak týrané dítě, ale ouško už ji nebolí! :-)

Takhle vypadala naše sváteční nemocniční večeře :-)

Majda se docela držela, jen večer,když přišel pan dr. na vizitu, tak chtěla zvracet. Inu potřebovala zřejmě nějaké erudované publikum. Vidina propuštění do domácího ošetření se během několika minut rozplynula.

Tohle je výhled z našeho pokoje. Pavilon EMERGENCY- nahoře na střeše přistávají vrtulníky.


1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Opravdu zábavná neděle,a já si trjdala po výletech a na fotbale.Brejle na záda bych brala:),třeba by mi pomohly na pupínky.Mimojiné,vypadám pořád stejně blbě...,nejde to ani vyvěsit na net..