Zabíjačka II.

4.4. 2009 - 200.den z 365

Výroční dvoustý zápis v mém blogu! :-)
Jak ten čas letí... před pár měsíci jsem tu a tam zašla k někomu na virtuální návštěvu, abych si početla v jeho blogu a obdivovala, že je někdo schopný si pravidelně zapisovat svoje postřehy a zážitky- a vůbec by mě nenapadlo, že téhle vášni propadnu taky!
Baví mě to i po půl roce pořád stejně, někdy mám obavy z toho, co na daný den napíšu, ale večer obvykle zjistím, že se mi toho přes den děje tolik, že je vlastně obtížné jen vybrat, co z toho popsat.

Dnes je moje volba jasná - opět zabíjačka v klasickém stylu českého venkova. Počasí se neuvěřitelně vyletnilo, a tak jsme měli trochu obavy, jak budeme třeba chladit polévku, nebo kam s masem....

Náš pohodový řezník Václav všechno zvládá s přehledem, vepříka zpracoval zkušeně a profesionálně.
To je on :-)
A tady je ovar, na který jsme se všichni vrhli a byl problém získat fotku, kde nebude v záběru ničí umaštěná pusa či ruka ;-)

Práce bylo hodně, ale úměrně k tomu bylo i legrace, takže opravdu příjemná akce.

Děti zůstaly doma s tatínkem a společně šli odpoledne do divadla na legendární "Jen počkej, zajíci!" Prý to bylo moc pěkné.

My jsme odpoledne posedávali venku na sluníčku a když v rádiu hlásili, že každou chvíli přistane v Praze Obama, vyblejskla jsem i jedno přistávající letadlo, které mi připadalo dost americké- no ale není přímo to ono :-( Lítalo totiž jedno za druhým.



Den se vydařil, večer se ještě zpívalo u kytary, a tak jsem domů dorazila až ve 4 ráno :-) To se bude těžko dospávat... můj spánkový deficit už asi nikdy nevyrovnám.


2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobré jídlo,pití a zpěv,to byla pohodička.Pavla

Anonymní řekl(a)...

Druhý lék ERDOMEDje na kašel ,nějaká novinka jen na recept