Zase po doktorech....

6.4. 2009 - 202.den z 365

Tak já nevím, co s těmi dětmi dělám, že se jim u mě doma tak nedaří. Po prokašlané noci jsem ráno usoudila, že dnes je vhodný okamžik sjet na Bulovku na kontrolní RTG snímek.

V čekárně bylo plno. Ordinoval nějaký mladý pan doktor a sestřička mu vydatně pomáhala :-) Tak je fajn, občas někoho sjede, ale musím říct, že někteří rodiče by si zasloužili i nějaký ten výchovný pohlavek. Maminky se často dohadují o pořadí, přičemž sestra třeba ta úplně malá miminka bere přednostně, stejnětak ty šíleně chrchlající děti, nebo děti s vysokou teplotou- no a to se pak nechce ani věřit, co některé maminky vypustí z pusy na adresu těch "upřednostněných".
Martině hodinové čekání nevadilo. Hned si tam našla kámošky a začaly si hrát na školu a na hledání věcí... Pak posvačila a láhev s pitím nedovřela takže jsme v batohu měly tak trochu bazén... Inu to je naše Martina ;-)




Nechtěla jsem jen žádanku na RTG, chtěla jsem, aby ji dr. i poslechl kvůli tomu kašli. Zatímco si četl kartu, Martina zachrchlala - tak pravil: "No, kašle strašně!"
Pak ji poslechl a konstatoval, že nic neslyší a že je čistá. Na kašel mi doporučil Vincentku a dechovou rehabilitaci. Na RTG taky nic znepokojujícícho... tak já nevím. Martina se nevyspí, my se nevyspíme, a přitom jí nic není.
Můj soukromý odhad je, že nejspíš tedy nějaká alergie, ale to zas asi budu muset navrhnout nějaké vyšetření, protože přeci nemůžu dítě pořád cpát nějakými kapkami nebo sirupy proti kašli???
Překvapilo mě, že nás neposlal třeba alespoň na nějaký výtěr....

Díky krásnému počasí ožila i dětská hřiště. To naše u školy je docela pěkně vybavené. Letos tam přibyly i stromy! Hurá! V létě tam totiž bývá jak na Sahaře a před sluníčkem se není kam schovat.
Martina miluje všechny ty péráky, kolotoče, skluzavky a prolejzačky a nikdy tam nejsme dost dlouho na to, aby neodcházela se řevem "Já tu ještě chci býýýýt..."




5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Alergie se muže projevit i kašlem ? myslela jsem ,že jen rýmou.Pavla

Anonymní řekl(a)...

Petrova operace zad trvala 9 hodin,hlavně moc pomohla,dýchání se zlepšilo .Pavla

Daniela řekl(a)...

Tak fajn, že plíce jsou čisté. Naše doktorování jsem popisovala u Marcely.
Přeju ať to není alergie na kocoury. D.

Gabro řekl(a)...

Vítej do klubu! :-( Tak hlavně že je na poslech čistá. Vychrchlá se a bude zase dobře!

wlcice řekl(a)...

Alergie na kočky je v naší rodinš nepřípustná :-) Kocour tu byl dřív než Martina!
Poslech čistá už tu bylo! Pak to na RTG byl rozsáhlý oboustranný zápal plic. Já fakt nevím, ale je to k zešílení....