Nekoukej, kde co lítá...

4.5. 2009 - 230. den z 365

"Nekoukej, kde co lítá a dělej!"- každý z nás tuto větu slyšel a vyslovil jistě už mockrát :-) A já dneska koukala, kde co lítá- a vyplatilo se mi to! Mám na jedné fotce pohromadě 2holuby a ještě jeden vrtulník! :-)

Vrtulník prováděl nějaké manévry přímo mně nad hlavou, když jsem šla ráno s Martinkou do školky.



Od rána lilo. Majda se rozhodla, že půjde do školy, aby si popovídala taky s někým jiným než s doktory o tom, co ji kde bolí. Čekala jsem, jestli nezavolá, že si jde domů lehnout, ale k obědu byla rýžová kaše, což to ji motivovalo k výkonu, tak setrvala až do konce vyučování. (Hurá!)

Hodilo se mi to. Potřebovala jsem zase po dlouhé době do města- koupit dárek babičce k narozeninám. Něco málo jsme ulovila, ale žádný extra nápad se nedostavil. Zatím. Ještě mám čas do osmého :-)

Odpoledne jsem šla s Majdou na rehabku a den jsem zakončila lekcí němčiny. Mohu konstatovat, že sloveso GING si mě zatím nijak nezískalo a pan profesor při jednom gramatickém cvičení 2x složil hlavu do dlaní :-)

3 komentáře:

Jaffi řekl(a)...

Wlči, taky potřebuju do osmého splašit dárek - bráchovi. Extra nápad snad ani nečekám, ale opravdu nechci, aby to byla nějaká extra blbina!

Gabro řekl(a)...

To je ale úlovek! Škoda, že nebylo hezčí počasí, ale to už bys měla moc štěstí najednou :-D.

JJ, němčina... Na to, že jsem jí měla od 3. třídy základky a mám i certifikát, tak se musím vždycky stydět, když přijede Katka s Nancy a Alexem... :-D.

Daniela řekl(a)...

Chudák pan profesor ;-) . Na gymplu jsem jí měla 4 roky a neumím nic. No jo, no.