Prasečí epidemie


14.5. 2009 - 240.den z 365

Ve schránce se objevil leták. Magistrát hl.m. Prahy informuje, jak se mají lidi chovat, aby se vyvarovali případné nákaze mexickou alias prasečí chřipkou.



Od rána jsem se necítila moc dobře, mám poslední dobou divné pocity z chování a jednání lidí. Netýká se to třeba ani přímo mne, ale stačí chvíli pozorovat, naslouchat...

Tak jsem tupě zírala na ten leták a napadlo mě hned několik paralel:

- jako prasata se k sobě vzájemně chováme - někteří jedinci slovo úcta a respekt ke druhému vůbec nemají zařazena ve slovníku

- jako prasata řídíme auta- ignorujeme značky, příkazy, zákazy. Přednost mají ti, kteří jedou rychle a používají klakson a všeříkající gesta

- jako prasata často jíme- naučili jsme se na "fastfoody" , které pojídáme za jízdy či za běhu z plastikových obalů

- takže se není čemu divit, že na prasečí nemoc možná i zhyneme :-(

Prase aby se v tom vyznalo.... snad se z toho splínu vyspím ;-)


P.S. Všem prasátkům, která jsou pro štěstí nebo k jídlu, se samozřejmě za tento článek OMLOUVÁM ;-)


6 komentářů:

Katka s Nancy řekl(a)...

Dobre jsi to vystihla,.. mas naprostou pravdu.

Gabro řekl(a)...

A malá růžová prasátka jsou pro štěstí :-))).

Dobrý leták, ten jsme ještě nedostali! To by se začali všichni děsit při každém kýchnutí. Na mě dnes kýchly asi 4 děti, měla bych se začít pozorovat :-D...

Přeji, ať se z toho vyspíš :-).

Anonymní řekl(a)...

Sice souhlasím,že se lidi chovají čím dál hůř,ale proč kvůli tomu urážet prasata??

Růžena

wlcice řekl(a)...

Růženo,máš pravdu-už jsem tam dopsala P.S., abych věci uvedla na pravou míru ;-)

Anonymní řekl(a)...

Kolik "prasat" člověk denně potká.Vyspala jsi se ze splínu.Pavla

Rea řekl(a)...

To je parada, ze se v CZ taky blbne se svini chripkou...swine flu..:)
sakra.....taky na me neco leze:)