Valdštejnská zahrada na jaře


2.5. 2009 - 228.den z 365

Sobotní dopoledne jsme zase po dlouhé době využili k první společné vycházce. Vydali jsme se do překrásné Valdštejnské zahrady, kde Majda potřebovala zkontrolovat mláďata výrů, kteří tam sídlí v obrovské voliéře.
V zahradě bylo rušno. Proudily tam davy turistů, foťáky cvakaly a Majda je tu a tam vozíkem musela rozehnat ;-)

V zahradě se naskýtá spousta překrásných pohledů a výhledů.




Uprostřed zahrady se nachází jezírko, v němž rejdí oranžoví vypasení kapříci, po hladině se prohánějí kačeny s kačaty a taky sympatické lysky.


V zahradě se rozléhal řev pávů. jak takový vznešený pták může řvát jako šílenec... ???
tenhle řval evidentně vzteky. Vybral si zavřené dveře a dobýval se dovnitř :-)




V zahradě jsem objevili i pávici albínku. Holky jí hned začaly říkat "princezna"- měla na hlavě takovou krásnou korunku. Ale jen líně ležela ve stínu a nehodlala se nijak prezentovat.




My dospěláci jsem zaběhli i do Trčkovské galerie, která je v podzemí, takže pro vozíčkáře nepřístupná :-(
Jsou zde k vidění protokolární dary!



Takže kromě různých vzácných per, mincí, kravat, hodin, obrazů a soch



můžete coby státník obdržet třeba i takové obleky- jeden je z Afriky (z JAR) v typických národních barvách a druhý- tmavěmodrý- z Kazachstánu!




-------------------------------------
Majda s Martinkou si to užívaly a mně stačil ten úplně neobyčejnější pohled na to, že jsou zase spolu a momentálně nikoho nic nebolí....


7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jen si užívejte,dary v galerii musely být úžasné.Pavla

Gabro řekl(a)...

To je dobře, že jste si to tak krásně užili! :-)

Anonymní řekl(a)...

To je nejdůležitější, být spolu a být zdravotně tak nějak "pokupě". Olga

Anonymní řekl(a)...

teda to je naaaaaaaadhera, skoro jsi me udelala "homesick":)

majdo, jen do nich ( do turistu:).reaxxx

Anonymní řekl(a)...

Jak málo nám stačí ke štěstí,co?
Teda ,já než jsem ten týden přečetla,to byla fuška.Napiš knížku...spisovatelko.Díky za SMSky,bylo mi hned na tom lehátku s drinkem u pusy líp:)Já to věděla,že to zvládnete.Bipap máme taky,to víš a tak trochu na něj dlabem,ale mudrové jsou celí.Občas jí změřím v noci saturaci a má ji dobrou...

Daniela řekl(a)...

Moc hezký. Jen tak dál.

Katka s Nancy řekl(a)...

Super, ze jste meli tak krasny den