Jak se to rýmuje?


8.6.2009 - 264.den z 365

Tak schválně- najdete společného jmenovatele pro tyto dva přípravky?



Ano, jistě - kromě ceny (cca 200Kč za kus) ještě náš odjezd na dovolenou!

Některé věci mi připadají neuvěřitelné a neskutečné, přesto se stávají právě nám.
1.odjezd na dovolenou nevyšel- Martinu zlobily uši.
Posunuli jsme proto odlet na 13.6.- no a co se nestalo?

Majda dnes vytáhla rýmu a abychom ji nenařkli z toho, že je hypochondr, vytemperovala na 37°C. Hbitě jsem naběhla do lékárny a zakoupila všemi vychvalovaný Bioparox. Je to takový sprej. Vstřikuje se do nosu či do úst při rýmě, pálení v krku - je to jakési volně prodejné lokální antibiotikum. Při aplikaci mám pocit, že stříkám po místnosti Raid proti komárům- až takový to je puch. Prostě chemická válka bacilům :-)
Tak jsem zvědavá, jak se to všechno vyvrbí...

Majda mi dnes vysvětlovala, že jí vlastně vůbec nic není a že ta nemocnice, ve které jsme kdysi v Řecku skončily, byla určitě ta nejhorší, že na tak pěkném ostrově, jakým KOS bezpochyby je, nemůžou mít blbou nemocnici... fakt jí věřím, určitě má to děvče pravdu :-)
Po vlastních zkušenostech s řeckým špitálem ovšem mohu i M.A.S.H. prohlásit za špičkovou kliniku! A tak ani nestojím o to si něco podobného zopakovat....


8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak mám pocit, že bez těch našich dětí a jejich neustálých bolístek bychom neměli na blog ani co dávat...co?
Co ti mám napsat???Moc mi to mrzí a snad to překoná dobře.Ne vždy jsou rýmy tak dramatické...Marcela

>>-sipka--> řekl(a)...

CK slevňuje, v tomhle směru se daří...
vybavení máš veškeré, to je taky dobře...
a jestli to nevyjde tenhle týden, vyjde to třeba ten příští a to pak máme tak 3% šanci, že se tam potkáme (pantáta zatím sveřepě nesouhlasí...)...

Anonymní řekl(a)...

Majdě přeju rychlé odpuzení rýmy.Jiný vzduch rýmu zažene určitě.Pavla

Anonymní řekl(a)...

Mořský vzduch dělá divy, KOS je úžasný, ať Vám to vyjde teď....

Gabro řekl(a)...

Držím pěsti, ať vám to vyjde! Majda bude inhalovat mořskou vodu a bude po rýmě! :-) U nás smrkáme celá rodina!

Anonymní řekl(a)...

Neboj Bioparox používáme často i my- zrovna teď - však jsem ti to psala. A já nevěděl k čemu ten puch přiřadit. Ještě že St je trpělivý a tolerantní i v tomto směru. J

Katka s Nancy řekl(a)...

Prejeme, at si da Majdy ryma a teplota taky dovolenou a vy muzete odjet na dovcu!!! Uz ted se tesim na popsane zazitky :-)

thora řekl(a)...

LOL at M.A.S.H. Nice humour. Good luck to all of you, you have deserved it.