Za odměnu


29.6.2009 - 284.den z 365

Babička pozvala dnes obě děti do Tesca. Za odměnu. Za výzo a tak... Vždy jsem angažována do role řidiče. Což vůbec není za odměnu ;-)
1.zastávka byla u nezdravého a drahého MacDonald's. Ach jo. Doba si to žádá. Já to ráda nemám. Martina si vyžádala happy meal, tak jsem se už předem děsila, cože zas nabízejí za "praktickou" hračku. Naštěstí měli kelímek, který mění barvu dle teploty nápoje. Doufám, že vydrží max. tuto sezonu ;-)
Majda si dala nějaké obří krevety, já jsem spokojená s kafem a červenou taštičkou.
Poté následoval "shopping". Majda potřebovala nutně nějaká trika- má jich plný foch ve skříni, ale to nestačí.
Martina miluje kočičku Hello Kitty, a tak babička zakoupila hned několik věcí s tím, že to schová k svátku.
Nejvíc MaŤu uchvátil tenhle deštník.



Rozložila si ho už v obchodě a lítala tam od zrcadla k zrcadlu a hulákala: "Mami, koukni se, jak tomu deštníčku sluším!! Koupíme ho, viď!" :-))
... tak tohle mi připadá dost asertivní žádost o koupi, budu muset přejmout do svého repertoáru ;-)

Z výletu jsem přijela docela unavená. Venku bylo hrozné dusno a večerní hromy a blesky byly tedy víc než děsivé. Při jedné ráně hromu jsem se tak lekla- vypadalo, že uděřilo přímo před barákem.
Majda ječela, že nemůže spát, že se bojí, zatímco Martina spala jak dřevo.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý návod na odměňování :-))
Snad si obě holky svoji odměnu krásně užily :-))

ivy

Anonymní řekl(a)...

Takový výlet vždycky udolá nejvíc mně.Pavla

Andrea řekl(a)...

ježíííš, už si představuju jedny krásné botičky a taky džínečky, kterým bych slušela..to taky zařadím:-)))

Anonymní řekl(a)...

No Martinka je génius, už vím, jak to zaonačit mé drahé polovičce, když bude třeba mi něco koupit...