Snaživý ibišek


16.7.2009 - 301.den z 365

Tenhle ibišek už asi nemohl poslouchat ty moje nesnesitelné řeči o překrásných ibiškách, co kvetou v Řecku, a vytáhl hned 3 květy najednou. To ještě nikdy neudělal, takže ho chválím za snahu udělat mi radost. Odtáhla jsem si záclonu a celý den jsem ho sledovala. Je stejně překrásný jako ty vychvalované ;-)




Dětičkám se krátí pobyt s babičkou- a nám zas pomalu končí svoboda.
Chodí mi od nich zajímavé SMS :-) , ale Martinka pobyt přežila bez zásahu dr., Majda taky, takže akci lze považovat za úspěšnou.

Babička je nadšená z večerních pohádek, které pro děti na přání vymýšlí pan Martin. Tak mi líčila, že nejvíc se jí líbilo, jak zebra přišla o své proužky a taky ta o krokodýlovi, který ztratil zuby a nechtěl nosit protézu... :-))

Už se nemůžu dočkat, až mi vše budou osobně líčit... nejlépe jeden přes druhého ;-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Je ti smutno?Užívej si volna rok je dlouhý.Pavla

Anonymní řekl(a)...

to je nbrbláníčko..taky bych si dala zase chvíli bez dětí.Ve čtvrtek jedu do Motola na kontrolu s oběma.Nedáme nějaký srázek???Marcela