IKEAmaniaci


30.8.2009 - 347.den z 365

Moje děti jsou IKEAmaniaci. Milují IKEu, a tak když se v pátek ve schránce objevil nový IKEAkatalog, jásaly a ihned se začaly dožadovat návštěvy tohoto nákupního zařízení. V sobotu jsme odolávali, v neděli ráno už s nimi nebylo k vydržení... Sepsali jsme na papír, co by se nám do bytu asitak mohlo hodit (stejně vždycky přivezeme úplně něco jiného-ještěže tam nejezdíme moc často ;-) )
Děti byly nadšené. Návštěvu jsme začali obědem v tamní restauraci. Dala jsem si lososa a náplní a k tomu jakési zeleninové bochánky. Krásně to vypadalo, výborně to chutnalo a já mám dojem, že to bylo i zdravé :-)

Tohle už asi do zdravé výživy nepatří, no ale nechte to tam, když se to na vás směje z proskleného chladicícho boxu.

Majda si vyžádala raka. Koupili jsme tedy hned dva. Maťa z něj měla pořádný respekt. Když dojedla, povídala: "Mami, já už mám úplně plný bříško, mně se tam rak určitě nevejde!" :-)
Tak jsme mu alespoň prozkoumaly tělo, vyzkoušely, jak fungují klepeta- když s nimi stříhal Krtečkovi na kalhotky... ;-)
Majda si užívala plnou bezbariérovost - tou nám IKEA opravdu imponuje velice. Projížděla výstavní minibytečky a nakonec nezbytně nutně potřebovala novou deku s kočkami, protože ta "s medvědy" je pro děti. ... že kočka není pes... každý vííí :-)

Cestou domů jsem svoje malé konzumáky hodlala vyvenčit. Wlk zabrzdil u Kyjského rybníku, kde loni probíhalo velké odbahnění a i v současnosti tam probíhají všelijaké stavební práce.

V neděli visely na nebi krásně stínované mráčky a celá obloha byla počmáraná od letadel.


Obešli jsme rybník, spočítali kačeny, pozorovali koupající se psy a jednoho spanilého labuťáka, co brázdil klidnou hladinu rybníka a po hodince na čerstvém vzduchu jsme se vydali domů vybalit svoje IKEApoklady. :-)

1 komentář:

Marci řekl(a)...

taky jsem ikeafanda, stačí se podívat u nás doma...