Léčba trudomyslnosti



27.8.2009 - 344.den z 365

Vyhověla jsem dnes Majdě a jako lék na zahnání trudomyslnosti jsem svolila k výletu do TESCA ;-).
Byly s Martinkou natěšené. Martinka potřebovala nový kartáček na zuby a pastu :-)) (chudinka, zatím vůbec nechápe slovo "shopping") a Majda měla samozřejmě asi tisíc přání úplně jiných cenových relací...

Babička má dovolenou, takže se přidala a jelo se. Martinka zatoužila jít do dětského koutku. Už tam byla 2x a nikdy si nestihla pohrát tak, jak potřebovala- tož jsem jí s radostí její přání splnila. S Majdou jsme obrazily několik obchůdků, tašky a taštičky s logy profláknutých značek se nám začaly postupně hromadit... na tohle je vozík užitečný. Dá se na něj ledascos navěsit a ruce stále zůstavají volné :-)

Po hodince jsme Martinku vyzvedla z hlídacího zařízení a vydyndaly si s Majdou návštěvu MacDonalda. No budiž. 2x za prázdniny, to snad není takový přestupek- a když máme to blbé období, tak macdonaldí stravou už vlastně ani není co zkazit ;-)

Po "O" zregenerovaly a Majda mě táhla ještě do dalšího módního obchodu. Okukovaly jsme tam trička a najednou jsem se lekla, kde je Maťa??? Začala jsem ji hledat mezi tou spoustou oblečení- obvykle ráda točí těmi kruhovými věšáky...ale nic.

No a tady jsem ji nachytala / a než jsem na ni výchovně zaútočila, ještě jsem ji vyblejskla ;-)/... úplně v koutě obchodu zkoušela, jak kvalitní nabízejí "prsénky"



Tato část dámského oblečení ji prostě fascinuje.Snad to není taky nějaká diagnóza...;-)

Všichni byli spokojeni, každý si něco nakoupil- já třeba tašku potravin... :-)


9 komentářů:

photoJanna řekl(a)...

skvělá fotka ;o) ....

Daniela řekl(a)...

Hezký. Taky holek oblíbené zboží. Myslím, že se jim líbí, že je většinou pověšené v úrovni jejich očí. Ale kdo ví ... ;-) .

Anonymní řekl(a)...

Wlčice,
od mala je na Martince vidět,že si umí vybrat :-) .Hih,diagnozu vtom nehledej :-) .Michaela

Gabro řekl(a)...

Příště žádný dětský koutek, stačí postavit do obchodu se spodním prádlem :-))). Moc pěkná fotka!

Jitka Neradová řekl(a)...

Pěkný recept na léčbu trudnomyslnosti. Také ho využívám:-)

Anonymní řekl(a)...

Opravdu pěkná fotka...já s Míšou taky radi šmejdíme po všech obchodech s módou...Niky

Anonymní řekl(a)...

Chich, i ty jedna, taška potravin pro tebe mě dostala:))

Martinka má skvělý vkus!!:)

Diny

Markéta a Luki řekl(a)...

Taky tak končíme, Luki si sice nenosí domů oblečení, ale počítačové hry a já taky tu tašku potravin, kde jsou stejně vesměs pro něho jogurty. :-))))

wlcice řekl(a)...

Gabro, dobrý nápad :-))Příště ji vrznu do ETAMu a bude od ní pokoj ;-)