Pozdravy od spolužáků :-)


29.10.2009

Přišla mi včera SMS "Cist tvuj blog-to je o nervy!" :-)
No, to jo, a ještě horší než číst, je to psané zažívat ;-))
Má pravdu, ta připomínka... jdu se polepšit!!

Paní uč. třídní dala dětem prostor, aby Majdě napsali nějaký vzkaz, když je zase nemocná. Podmínkou bylo, že bude upřímný- tedy to, co tě napadne- teď hned napiš.
Některé byly vskutku originální.
Pár kousků pro pobavení /přepisuju bez korektury ;-) /:

- Brzy se uzdraw! (obliba dvojitého W v českých slovech je u malaďochů značná.... To jsem ani netušila, jak budu IN, když jsem si v roce 2000 pořídila nick "wlcice" :-) )

- Majdo, vrať se rychle!! Ve 23 se nedaj prudit učitelé! - (normálně jich je ve třídě 24 :-))

- Majdo! Uzdrav se. Už se mi stýzká po zvuku tvého vozíku!

- Seš COOL s kolama :-) - (tak to mě tedy dostalo :-))

... všechny ty vzkazy byly moc milé, vesměs autoři přáli brzké uzdravení.

Majdu to potěšilo dvojnásob, protože letos ve třídě moc pohoda nepanuje. Já to přičítám tomu věku (13let) ... ale je samozřejmě mnohem více faktorů. V každém případě je to složité. Složité vysvětlování, žití, kamarádění... ale jak je vidět, puboši mají i světlé chvíle :-)


Po zvětšení je ukázka originálů psaných vzkazů k přečtení zde:




P.S. Podle dnešních ranních zpráv z nemocnice se Majda má docela dobře. Jen pořád kašle :-( Odpoledne za ní jdu. Martinku jsem do školky dát nemohla-je taky nemocná...jen to tu nikdo nijak neprožívá :-(
Naštěstí je opravdu zlatá, asi má nějaký smysl navíc, že kdykoli se cokoli s Majdou děje, zaleze si, hraje si a snaží se vůbec nezatěžovat. Chrchle taky pěkně, tak nastoupil náš kamarád Ambrobene sirup.

5 komentářů:

Daniela řekl(a)...

Jsem moc ráda, že Majdě není hůř. Vzkazy pro Majdu jsou bezva nápad, věřím, že jí udělaly velkou radost.

A Martinku moc pozdravuju. Až bude Kájinka starší, jistě by si spolu měly co povyprávět. Taky má nějaký smysl navíc ;-) . To jsem pochopila v Polsku v akci "zlomená noha" .

Mějte se. Pa. Daniela

Gabro řekl(a)...

Dnešní vzkaz bude patřit Martince :-).

Tak milá Marťo, také ti přejeme, ať jsi brzy zdravá, kašlík tě přejde a můžeš jít brzy zase do školky! Tam je jistě plno srandy...

PS: Vzkazy od spolužáků jsou vážně vtipné :-).

Katka s Nancy řekl(a)...

Tak jsem docetla par dni, vubec jsem nestihala cist a koukam, ze se zase nenudite ;-(

Majde prejeme, at je zase fit a muze co nejdrive domu a to same i Martince, aby mohla zase do skolky.

Jinak dodatecne gratuluji k novemu zlutaskovi, doufam, ze dobre slouzi.

A doufam, ze si dnesni vecer uzijete a natankujete energii.

Anonymní řekl(a)...

Markét, moc pozdravů oběma holkám, ať jsou zase brzo spolu....

Andrea řekl(a)...

Tak ať martinka může brzy "prudit" paní učitelky ve školce..i když je mi jasné,k že ona není prudící:-)