Pumpkin


31.10.2009

Sotva se v obchodech objevily oranžové dýně, začaly naše holčičky vymýšlet návrhy, jak ji letos vyřežeme. Nejsem sice příznivcem přenášení amerických zvyků do českého prostředí, ale tyhle dýně jsou mi sympatické. Jiné jejich smysluplné využití mne totiž nenapadá, s dýňovou polévkou bych doma asi nikoho neoslnila ;-), a tak pokud mohou sloužit jako veselá dekorace na zápraží domu, je to docela fajn oživení v mlhavě šedých podzimních dní, ne? :-)

Zachytila jsem šikovné ruce pana Wlka, které našeho dýňáka stvořily.



Ani se při tom nepořezaly :-) a všechno to dohadování, jak má mít oči, nos a jestli bude mít zuby nebo úsměv, s klidem sobě vlastním ustál a vyřezal krásného trojzubce dýňového.

Navečer přišla naše dvorní rehabka Hanka, aby Majdě protáhla tělo a zaktivovala dýchací svaly. Majda chvílemi nesnesitelně kvílela. Hanka se pak ovšem zcela nečekaně vrhla i na moje záda- tedy na můj hrb, abych byla přesná, čímž Majdě navodila neskutečně dobrou a veselou náladu ;-)

Večer jsme si s Wlkem otevřeli láhev řeckého redwine. Jenže jsem nedopila ani skleničku a v poloze lenochoda usnula na křesle.
Hrůůůza! Ty noční bojovky- kakat, čůrat, kašlat, zvracet mi fakt dlouhodobě nesvědčí...

8 komentářů:

Jitka Neradová řekl(a)...

Pěkná dýně a šikovné ruce. Ale dýňová polévka by určitě také nebyla k zahození. Nicméně toto je efektivnější.

Anonymní řekl(a)...

To je dnes u Vás teda idylka, co ? Co odveta v šipkách? Konala se?

Anonymní řekl(a)...

Dýně se povedla!!! Masáž tvých zad mě pobavila, pošli posly i k nám, prosím!!!:)

Jináč inspirovali jste nás s Wlkem šipkama, dohodli jsme se s mužem na společném vánočním dárku, už se nemůžu dočkat na souboje o to, kdo půjde uklidit k ovcím a tak :)))

Diny

Anonymní řekl(a)...

No vidíš jak je Vlk šikovný ,ani se nepořezal.Pavla

Anonymní řekl(a)...

Nazdar všichni pohromadě,
blahopřeju ke krásné halloweenské výzdobě i k tomu, že jste zase všichni doma. Majdě přeju brzké douzdravení a čekám na ni ve škole. A Maťa už doufám taky nekašle. Prostě si dejte pár nudných dní, nařiďte si, že neprožijete nic zvláštního a taky už konečně odpočívejte.
Jana

wlcice řekl(a)...

Jano, jak ráda bych vyhověla tvé žádosti!! :-) Sním o nudných dnech... už léta... ;-)

Anonymní řekl(a)...

To je skvělý nápad...budeme si přát nudu a k vánocům zatímco si jiní(normální) dávají poukazy na adrenalinové sporty, já tam chci najít nudu na celý rok...díky Ježíšku
Vlk opět nezklamal...Marcela

zuzi řekl(a)...

Ahoj, chtěla jsem dnes jen nahlídnout bez komentáře, páč mám hlavu plnou toho co dřív, ale nedokážu nereagovat na to, že jste si hodili s vlkem šipkou kdo bude vařit oběd. To je teda supr nápad, jste fakt hraví ... já nevím... ale mě taková blbůstka co jsem si právě přečetla pozitivně naladí ... tak já už musim ... hezkej den vlčí rodinko!