Nevyzpytatelně

10.11.2009 - úterý 23:20

Na dnešní den se Majda moc těšila. měli ve škole projektový den.
To znamená, že se neučí, ale jednotlivé ročníky mají program s vyučujícím daného předmětu. Sedmáci měli společenské chování v rámci společenských věd. Měli přijít slavnostně oblečeni, chystali, jak budou prostírat slavnostní tabuli...
Večer si Majda nechala od babičky nalakovat nehty (já nebyla doma ;-)), už 2dny meditovala, co si vezme na sebe... ráno si poručila vzbudit brzy, abychom stihly vyžehlit vlasy.... no samé životnědůležité věci byly potřeba...

A jak to vypadalo v reálu?
No samozřejmě úplně jinak. Majda se probudila a zahlásila, že je jí zle a že jde zvracet. Málem jsem omdlela. Vůbec jsem nechápala, co to má znamenat. Koukali jsme s Wlkem jak dvě sůvy. Po hodině sedů lehů, škopíku sem, škopíku pryč, koupelna, záchod, postel- a pak zas v obráceném pořadí-to celé několikrát... hodinová smršť. Stáli jsme bezradně a meditovali, na které oddělení pojedeme dnes a jestli se půjdeme projít na Nuselák hned, nebo tomu dáme šanci ještě do zítra.
Wlk pak musel odjet s autem do servisu. Zůstala jsem s dětmi sama a šílela při pomyšlení, že nemám auto a budu muset volat RZ. Mám ještě autobus, ale ten zas nemá plošinu... stres, nervy a zoufalství. Tím bych asi vystihla svoje (naše) pocity.
Majda usnula. Pořád jsem sledovala, jestli dýchá, nezvrací ve spaní... no na vykonávání jakékoli  systematické činnosti to nebylo. Umyla jsem sporák, vydrhla myčku...samé takové ty stupidní činnosti.
Po 3hodinách jsem šla, že ji vzbudím, aŤ vidíme, na čem jsme.
Madlena byla růžová, otevřela jedno oko a povídá: "Baf! Co tu tak koukáš?" myslela jsem, že ji přivítám mezi živými rovnou fackou.
Vyspala se z toho a šla by i do školy. Co to mělo znamenat? - to neví. Ani ona, ani my.
Kolem poledne dorazil  Wlk, Madlena se dožadovala jídla, které jsme zas my nechtěli vydat. Vyžebrala jen housku s tím, že je to pro ni stejně škoda :-))
Ulevilo se nám. Jen se bojíme, co zas vymyslí na zítra.... Já už ničemu nerozumím, výsledky krve jsou OK, léky žádné nebere... a zas tohle.
Zbytek dne strávila v dobré náladě, hrála si s Martinkou... povečeřela... tak vstříc světlým zítřkům...jdu spát, dneska mi to nějak nesedlo :-((

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Teda Markét, už by to mohlo skončit ... moc na Majdu i vás myslím, ať je v pořádku, ať už je prostě chvíli NORMÁLNĚ !!! Držte se !!!

Diny

Anonymní řekl(a)...

Jako se budeš smát, ale jak musím vypisovat slovo pro ověření, aby mi to pustilo koment, tak ten předešlý byl... blyee :))) Přečti to nahlas:))

Máte to prostě asi daný nebo co- blbej humor co?

Diny

wlcice řekl(a)...

:-)) teď už NEBLYEE :-))

Já tam to slovo musela dát, cpalo mi to sem nějaký úchylný reklamy... vím, že je to opruz-ale tohle tedy vystihlo situaci :-))

Anonymní řekl(a)...

Vy musíte mít porád něco extra, jestli ona není ta holka už tebou trochu přiotrávená???Marcela

Miška řekl(a)...

Doufám,že si Majda dneska už nic nevymyslela :-) .A je jí dobře!

Andrea řekl(a)...

No jo..je to asi někde mezi nebem azemí..hlavně že je dobře! Na bohnice vždycky času dost!

Anonymní řekl(a)...

Markét, to jsou teda věci. Tak ať je to dnes jen samá nuda a obvyklost... Jo???

Gabro řekl(a)...

Třeba zvracela z pouhé školní nervozity :-). Tak hlavně že se vyspala do růžova a bylo dobře...

wlcice řekl(a)...

Marcelo, už mám taky ten dojem- že jí je blbě ze mě...
Ona sama neví, co to bylo, na nic si nestěžovala, jídlo jsme měli všichni stejné... unavená nebyla- nevím. Asi blila z přemíry radosti :-)
Ze školy to není-tam tedy "jako" ráda nechodí, že je to nuda, ale jinak traumatem ze zkoušení netrpí, nosí známky dobré.Učitelů se nebojí-má natrénováno z domova ;-) jak na ně!

Anonymní řekl(a)...

Teda ... je to síla, vlčáci ... musím si to tady dávkovat častěji a po menších dávkách! To je safra silná medicína! Jen mi není jasné kdy spíš??? A jestli vůbec spíš ... A jak si nabíjíte s Vlkem baterky??? Ještě že se máte, to je teda štěstí, že jste na sebe natrefili!!! zuzi