Korálky

13.12. 2009

Asi před 14dny mi kamarádka poslala nabídku na kurz korálkování, který pořádá právě na 3.adventní neděli. Kývla jsem. Korále všeho druhu nosím ráda. Tak proč si nezkusit nějaké vyrobit vlastnoručně ;-)


Bylo to příjemné posezení. Dvě hodiny utekly jak voda...
... a tady je výsledek :-)


Odpoledne jsem se vrhla na údržbu čistoty našeho obydlí. Nekonečná práce :-(
Taky jsem se věnovala pečení, ale odmítám se tu zabývat osvědčenými recepty. Jsem starý mlsoun, chutná mi (skoro) všechno- jen ta vlastní výroba mě nebaví. ;-)
Jo a taky jsem měla dva zajímavé úkoly. Kdepak škola. Ta mě nepřestane fascinovat.
Martinka mi v pátek oznámila, že na pondělí potřebuje vyrobit masku. Hrají vánoční hru- jde za pasáčka. Prima.
Majda zas pro změnu měla donést na přírodopis vylisovanou "plevelnou rostlinu". Jo, teď v prosinci. Zadávalo se pro změnu taky v pátek.  Měla být i s kořenem. Majda takový úkol těžko splní, že? Takže jsem odpoledne vztekle lítala po naší zahrádce a okukovala plevelné rostliny přešlé mrazem. Většinou se mi zadařilo urvat pouze  její nadzemní část. Pak jsem nějakou vyškubla i s kořenem, ale zase jsme nevěděli, jak se jmenuje... Hystericky jsem řvala, že se nedivím, že o učitělkách kolují vtipy nejapné a až bude paní učitelka v lednu shánět jahody, nechť se s důvěrou obrátí....
No nic. To já jen tak, že i o adventu "to u nás prostě žije"...

Zítra ráno nesmím zapomenout vzít do školky masku pasáčka a skorovylisovaný plevel neznámého původu.

:-)

12 komentářů:

Aya řekl(a)...

KOrálky jsou krásné.
Mně se na to klepou ruce. Já tak leda vytesávat sochy z mramoru. :o)
Ti vytesám chceš? :oDD

Jo a ta škola. To jsem se nasmála. Promiň, znám.
Ty seš hotová Božena Němcová... Prej jahůdky v lednu...:o)
Jenže to by díky uměle vyhnaným jahůdkám v hypermarketech nebyl až takový problém...ty jo, ale sežeň v prosinci plevel i s kořenem!
Tě obdivuju, jsi žena činu. Já bych sušce učitelce asi napsala líbes. :o)

Gabro řekl(a)...

Musím tě virtuálně poplácat! Takový krásný náhrdelník...

Fotky jsou tvé? Vidím velké zlepšení :-)!!!

Pani učitelka má jistě smysl pro humor! Zvláště teď, když začalo mrznout... :-DDD

wlcice řekl(a)...

Aya:
:-) Taky mě při navlíkání napadlo, že "Dědova mísa" má něco do sebe ;-) Ale nakonec jsem se zklidnila a vymrskla náhrdelníky hned dva!
Socha do zahrady by se šikla- Herodes v nadživotní velikosti by mě myslím vystihl OK :-))

Gabro:
Fotky jsou moje, ale když je posílám na blog, vždycky si říkám, že proti těm vašim jsou to takové mazanice. Já pořizuju spíš "ilustrační" foto ;-) Je tam vidět i to, co zkušený fotograf NIKDY nevyfotí, protože ví, že se to NEMÁ. ;-)
Nevím, jaký druh humoru provozuje p. uč., ale já jsem ho tedy zrovna neocenila. Se uvidí,jak Majda přijde ze školy vysmátá dnes :-)

Lucka řekl(a)...

Koralky jsou krasne, takovy kurz by byl pro me danajskym darem. trpelivost neni mym konickem :)))

K pi. ucitelce nemam slov. Vsak my vime, ze vsude se takove najdou...
nemusi jit jen o skolstvi.

Marci řekl(a)...

učitelky jak víme,nemají zdravý rozum...,jinak by tu práci dobrovolně nedělali.
Korálky máš super, to neumím, na kurz bych šla hned, to mi baví.

Aya řekl(a)...

Wlčice nešil! Herodes?
Tě vidím jako průsvitnou nymfu lehce líblou můzami Thaleiou a Melpomené...:o) (ušetřím za matroš ;oP )

Lucka řekl(a)...

No ač jsem učitelka, taky by mě plevel v prosinci nenadchl. Náš mládežník měl mít pro změnu žížalu. Bylo neskutečně sucho a bydlíme na náměstí, kde by člověk zeleň těžko hledal.

Andrea řekl(a)...

:-)))ty myslíš jak se říká.."Blbá jako učitelka?:-)))

Jitka Neradová řekl(a)...

Radši se do diskuse nezapojím:-), nicméně korálky jsou krásné, To tedy fakt neumím

Anonymní řekl(a)...

Copak jahody - ty koupíš v Tescu, ale plevelné rostliny pod sněhem nevím jak budeš hledat. Lenka

Anonymní řekl(a)...

Všude stejný ,děti dostanou úkol ve škole a matka lítá jako blázen.Pavla

Laďka a Pavel řekl(a)...

Jé, to by se mi taky líbilo, škoda jen, že tady takových kurzů tolik není, zatím si vyrábím něco málo doma, ale spíš náušnice. Pěkné korálky na krk bych taky unosila :-)