První svíčka hoří

29.11.2009

I letos jsem  (pšes všechna předsevzetí) vyráběla adventní věnec  na poslední chvíli ;-)




Děti se nemohly dočkat. Hned jim čekání na Vánoce bude rychleji utíkat, když se budou zapalovat svíčky. No a mně bude  s ubývajícími svíčkami přibývat stresu, co všechno ještě musím stihnout a dokoupit a dodělat a upéct...

Advent je doba na rozjímání.
Přišla řeč / s mými dcerami/ na to, že bychom měli být ve svých přáních skromnější... a moje dcery nechápaly, o co mi jde??  Tak tohle téma ještě rozvineme.... ;-)

Klidný - a pokud možno chřipakmi nerušený-  předvánoční čas všem!



14 komentářů:

Gabro řekl(a)...

Koukám, že výroba proběhla na poslední chvíli, ale výtvor stojí za to! A k tomu to umělecké nafocení... Chválím a přeji "klidné" předvánoční nestíhání :-).

Jitka Neradová řekl(a)...

Chápu, že nechápaly. To je v jejich věku těžké pochopit. Chce to dlouhý hovor a stejně nepochopí. Až za pár let. Ale je třeba zasít semínko. A věnec je krásný:-)

Anonymní řekl(a)...

Krásný věnec,a já ještě nemám žádný.Pavla

Marci řekl(a)...

Věnec se ti vážně povedl a to foto..,no super,jak z módního časopisu...

wlcice řekl(a)...

:-) díky za pochvaly- těch bývá poskromnu ;-)
Já použila na fotce nějakou nabízenou úpravu, protože pozadí bylo velmi neladné - a takhle to vyšlo, no... nechtěně ;-)

Gabro řekl(a)...

Markét, máš říkat, že to byl záměr! :-)

wlcice řekl(a)...

jasněže to byl záměr! Rozmazat ten binec v pozadí :-))

wlcice řekl(a)...

JO! Ještě bych mohla dát didaktickou hádanku:
Co je to "ozubené kolečko" vedle mašle?

Gabro řekl(a)...

Přiznám se, že nevím. Napadlo mě na plátky nakrájené sušené exotické ovoce, ale jaké, to nevím :-). Ale jako dekorace to vypadá originálně a vánočně...

Marci řekl(a)...

něco lehčího by nebylo???

thora řekl(a)...

An orange? A lemon?

Whatever it is, enjoy a stressless time until Xmas.

Anonymní řekl(a)...

Není to liči ?
Blanka

Anonymní řekl(a)...

Není to liči ?

wlcice řekl(a)...

Mně to prodali jako "sušené granátové jablko", ale zdá se mi to nepravdivé, tak jsem to chtěla zjistit od vás ;-)